Як і при будь-якому іншому бізнесі, організацію вантажних контейнерних перевезень слід починати з постановкою на облік у відповідних державних інстанціях.

Легальний бізнес — він на те і легальний, що, як стверджується в одній з телевізійних реклам, при ньому спиться спокійніше.

бізнес ідея контейнерних вантажоперевезень

Важливим при організації цієї ідеї для бізнесу  є розробка стратегії роботи.

Бізнес по контейнерним вантажоперевезень

Розробка стратегії роботи вантажоперевезень:

На цьому етапі вирішуються такі питання, як області вантажоперевезень, тобто які саме вантажі збираються перевозити — їх широкий спектр або виберуть будь-які спеціалізовані ніші, з якими клієнтами будуть працювати — організації або населення, або з усіма.

Слід зазначити, що великі транспортні компанії намагаються охопити якомога ширшу клієнтуру, а невеликому, тільки початківцю підприємству все-таки краще обмежитися невеликою областю.

В подальшому слід розширити охоплення території на яку будуть перевозитися вантажі (тут знадобляться перевезення контейнерами) — це дозволить значно скоротити витрати і витрати в роботі.

Клієнтська база замовників

Від вирішення всіх цих питань залежить, на що буде робитися упор при створенні клієнтських пропозицій, тобто якими методами і пропозиціями Ви будете запрошувати клієнтів і створювати клієнтську базу.

 

У клієнтське пропозицію входять такі елементу як розцінки за послуги, додаткові послуги. При створенні такої пропозиції важливо підкреслити особливості саме вашого підприємства, то, чим воно відрізняється, зрозуміло, в кращу сторону, від конкурентів.

Наступним кроком буде пошук клієнтів. Для цього можна звернутися до вже існуючих диспетчерські служби, які є у всіх великих містах. Вони із задоволенням нададуть вам інформацію по замовленнях, природно за оплату з вашого боку.

Якщо ж ваші можливості — великий парк автотранспорту та наявність додаткових коштів — дозволяють, то можна створити свою диспетчерську службу.

контейнерна перевезення вантажів

Договору під час перевезення вантажів

Далі, вже в ході роботи з клієнтами, не слід забувати про таке важливе питання в ринковому господарстві, як юридичний. Довіра до фірми складається як від якості послуг з перевезень, так і від підготовчих робіт.

Важливим серед останніх є складання грамотного договору. Якщо клієнт буде впевнений, що його вантаж знаходиться під юридичним захистом, то його довіру до фірми обернеться для неї новими замовленнями.

Крім того, дана процедура захистить і саму компанію від різних непорозумінь і неприємностей, що мають місце в будь-якому бізнесі.

Робота з персоналом — важлива ланка в розвитку компанії

Послуги — досить специфічний вид бізнесу . Оскільки послуги практично завжди пов’язані зі спілкуванням ваших працівників з клієнтами, правильний підбір персоналу відіграє велику роль для його розвитку.

При бізнесу можна займатися вантажно-розвантажувальними роботами самостійно. При наймі же працівників слід подумати про їх зарплати. При великих стабільних замовленнях оплату персоналу можна призначити постійну.

Якщо ж із замовленнями не густо, що характерно для початку бізнесу, можна домовитися про разові виплати, з кожного замовлення.

Як рекламувати вантажоперевезення

Крім звернення до диспетчерських служб слід подумати і про власну рекламу, оскільки багато клієнтів звертаються саме по ній .

Тут можна обмежитися як простий розклеюванням оголошень і подачею оголошень в місцеві ЗМІ. Але слід користуватися і прогресивними технологіями.

як відкрити контейнерні вантажоперевезення

Інтернет дозволяє давати оголошення, причому найчастіше абсолютно безкоштовно, на місцеві тематичні форуми, соцмережі. Важливим для розвитку фірми на сьогоднішній день є і створення власного сайту. Не слід нехтувати й іншими можливостями.

Наприклад, можна встановити рекламу і на власному автотранспорті.

На першому ж місці в підвищенні впізнаваності фірми та її популярності у клієнтів стоять самі клієнти.«Сарафанне радіо» і до цього дня є найбільш ефективним і маловитратними способом збільшити прибутковість підприємства.

Задоволені клієнти не тільки самі прийдуть до вас з повторними замовленнями, а й порекомендують вас своїм знайомим, сусідам і друзям, розширюючи тим самим коло ваших потенційних клієнтів вже без вашої участі.