Такий вид магазинів, як магазин — приколів, вигідне комерційне рішення серед різних бізнес — проектів.У цій сфері мало конкурентів через вузьку, швидше за нетривіальною спеціалізації. І завдяки цьому підприємець може сміливо починати бізнес саме з даної бізнес-ідеї , не боячись банкрутства.

магазин пріколов1

Але необхідно пам’ятати і те, що для залучення клієнтів необхідно завжди шукати додаткові стимули.Адже «товари — приколи» це на речі першої необхідності, і для того що б покупець віддав свої гроші необхідно його зацікавити.

Перш за все, у вашого бізнесу повинна бути відповідна рекламна компанія. Але крім цього і сам продавець — консультант повинен володіти комунікабельність, чарівністю і хорошим почуттям гумору.Адже харизма продавця і вдала покупка завжди змушують клієнтів повертатися знову і знову в магазин.Якщо ж вам властиві такі якості, то ви самі можете стати таким продавців і значно зменшити розтрати.

Як організувати такий бізнес?

 

Перш ніж починати будь-який бізнес, необхідно виконати деякі підрахунки і аналізи. Для того що б запустити магазин приколів сума витрат становитиме близько 400 тисяч рублів. Половина цієї суми необхідна для того що б закупити сам товар. А ось друга половина грошей потрібна для оплати оренди і комунальних послуг, оформлення документів на ведення підприємницької діяльності, різні податки і, звичайно ж, рекламу.

Саме на рекламу необхідно робити величезний акцент. Адже даний вид товарів досить специфічний, і якщо його не розрекламувати, то люди просто не прийдуть в ваш магазин. Перш за все, зверніть увагу на зовнішнє оформлення. Воно повинно бути яскравим для того що б зацікавити майбутніх клієнтів.Також біля магазину можуть бути прозорі вітрини, для того що б показати всім асортимент. Додатково можна встановити рекламу на декількох банерах, де буде висіти реклама з незвичайним, таким, що запам’ятовується слоганом.

Крім стандартних способів реклами (оголошень, листівок) можна також розклеїти якісь покажчики в районі, де знаходиться магазин. Також там може бути написаний сам адресу магазину і невеликий список найпопулярніших товарів.

Далі вам необхідно знайти партнерів, які стали б вашими постійними клієнтами і забезпечували вам продажу. Це, наприклад, агентства, які влаштовують вечірки і свята, компанії, де під час свят необхідні незвичайні подарунки, а також клуби та заклади, де проводять різні тематичні вечірки.

магазин приколів

Необхідно пам’ятати про розташування самого магазину.Він повинен бути розміщений в центральному районі, де є велике скупчення людей.Або він може бути розташований на якомусь популярному маршруті, на початку ринку. Що ж стосується розмірів самого магазину, то цілком достатньо буде близько 20 квадратних метрів. Адже все приколи — це дрібний товар, який можна грамотно розташувати на полицях.

Що ж стосується асортименту, то ви повинні мати наявність різної цінової категорії та тематики. А все це для того що б людина могла при гарному настрої придбати собі або своїм близьким якусь веселу дрібничку. Адже не кожен свідомо піде витрачати гроші на будь-яку дрібницю. Для того що б ваш асортимент викликав зацікавленість у клієнтів його наявність має становити близько 500-600 одиниць.Чверть усього товару повинна бути пафосною, розкішної. Це можуть бути підроблені банкноти, золоті злитки, різні жартівливі дипломи, посвідчення і сертифікати. Друга чверть це гуртки, футболки, нижню білизну та інші товари, на яких будуть розміщені жартівливі написи. Ну і ще 50 відсотків товару ця найрізноманітніші муляжі, призначені для розіграшів, магніти і всілякі пристосування для свят.