У наш час почати свою справу під силу багатьом. Майже кожен раціональний людина прагне працювати на себе.

бізнес-ідея відкриття дизайн студії одягу

Існує багато бізнес-ідей , почати свою справу з невеликим стартовим капіталом. Один з таких варіантів — відкрити дизайн-студію одягу.

 Бізнес на відкритті дизайн студії одягу

Сьогодні ця сфера, вельми популярна серед представників як слабкого, так і сильної статі. Багато хто мріє бути на сторожі моди. І готові старанно працювати на благо краси.

Тому для кого-то, відкриття дизайн-студії одягу, може стати першим кроком на великому шляху .

До того ж, якщо все правильно організувати, поєднуючи з творчим підходом, то можна отримати досить прибутковий бізнес.

Як організувати бізнес з відкриття дизайн студії одягу

Перед відкриттям дизайн-студії, фахівці радять спочатку визначити регіон збуту свого товару .Можна виробляти одяг для ринку Європи або ж зосередиться на місцевому споживачеві.

Наприклад, відкрити магазин або модний бутік одягу високої якості власного виробництва, пропонуючи покупцям абсолютно доступні речі.

Першою можливістю для творчого самовираження буде виконання замовлень для знайомих і друзів.Згодом, чутка про нову дизайнерської студії одягу, піде по їх знайомим, і надійдуть перші замовлення з боку.

Напевно знайдуться клієнти, які вміють гідно оцінити привабливість товару, а їхні відгуки послужать найкращою рекламою для студії.

 

Реклама дизайн-студії одягу

Дизайн-студію одягу потрібно «озброїти» сайтом . Він повинен бути зручним і стильним. Для цього буде достатньо сайту-візитки з грамотно підібраним портфоліо. Також на сайті обов’язково мають бути вказані контактні дані та відгуки клієнтів з фотографіями.

як організувати бізнес з відкриття дизайн студії одягу

У наш час дуже зручно продавати товар за допомогою інтернету, тому важливо приділяти цьому належну увагу.

Актуальним буде введення знижок і дисконтних програм для постійних клієнтів, і вже тим більше приємних дрібниць у вигляді подарунків.

Особливий підхід до кожного клієнта, створення індивідуального стилю допоможе доповнити унікальність дизайн-студії одягу і зробити її предметом захоплення і любові клієнтів.

Належна увага важливо приділяти і організаціям показів нових колекцій, намагатися якомога частіше радувати своїх клієнтів.

Красива і ексклюзивна жіночий одяг — основний товарний асортимент модного дизайнерської студії або магазину. Цільовою аудиторією можна зробити жінок, із середнім і вище середнього рівнем достатку, розмірний ряд з 42 по 46 р.

Звичайно, не слід будувати повітряних замків, збираючись продавати свої шедевральні роботи за шалені гроші і чекати шаленої популярності. Починати потрібно з малого. Припустимо, команда дизайнерів з хорошими роботами вже є.

Знайомства можуть допомогти в отриманні вигідних замовлень. На перших порах досить найняти 2-3 швачки і 1 закрійника. В майбутньому, при розвитку бізнесу, розширення асортименту товару і збільшення масштабів виробництва можна найняти додаткову кількість робочих рук.

Вкладення у відкриття дизайн-студії одягу

Стартовий капітал для такого проекту — 400 000 рублів. Ця сума включає придбання необхідних інструментів, обладнання, комплектуючих, а також оренду приміщення, юридичне оформлення бізнесу і рекламу.

Розміщення дизайн-студії найкраще планувати в центрі міста, щоб привернути увагу потенційних клієнтів, бути завжди на виду. Втілити проект у життя можна за 2 місяці, а термін його окупності становитиме близько 7 місяців.

власний бізнес дизайн-студії одягу

Чим вище якість товару, тим більше шансів залучити нових покупців.

Власнику дизайнерської студії, важливо постійно працювати над її удосконаленням, покращувати якість своєї продукції, що призведе до гарних доходів і допоможе встояти на висоті. Перший час бажано все зароблені кошти вкладати в бізнес, тобто в оновлення техніки, тканин і фурнітури.

Мода — явище нестійке й не варте на місці, з нею завжди потрібно підтримувати «любовний роман».Дизайн-студія одягу вимагає постійного розвитку, нових відкриттів в цій сфері бізнесу .

З відстеженням переваг і вимог потенційних клієнтів, визначенням популярності та актуальності моделей, своєчасного реагування на потреби ринку, буде легше себе проявляти.

Не дотримавшись усіх висунутих правил моди, ефективність проекту буде знижуватися, чого не зможуть пробачити навіть найвірніші клієнти. Складаючи бізнес-план дизайнерської студії одягу, важливо продумати стратегію розвитку бізнесу, розкласти все по поличках. Ставити за мету мати особливий підхід до послуг, що надаються.

Не варто забувати, що в світі моди потрібні не тільки знання і наявність досвіду.

Тут ще й важливий тонкий смак, для створення ексклюзивних, привабливих, адаптованих до сучасного життя, носибельність колекцій. Адже відстаючих мода карає.