Сьогодні в пресі і в інтернеті можна знайти величезну кількість всіляких бізнес ідей , і то, як правильно почати і розвивати свою власну справу .

Але багато з цих ідей є просто непридатними для сфери малого бізнесу.

Підприємець не може все чітко продумати і передбачити різні чинники.

Бізнес-ідеї для приватного бізнесу

Для того що б відчути що саме ця справа принесе вам прибуток і перспективу необхідно володіти деякими властивостями. Саме про такі якості піде мова в даній статті. А ще ми постараємося розповісти про найбільш успішні проекти.

Багато з людей починали свій бізнес, маючи маленький капітал. Вони ніколи раніше не знали про сферу бізнесу. Але, незважаючи на це змогли навчитися і стали успішними і багатими людьми .

Всі успішні проекти якимось чином діляться на кілька категорій.

І якщо Ваша бізнес-ідея потрапляє під таку категорію, то можна сміливо опрацьовувати її і далі, для того щоб здобути необхідні знання та навички і стати успішним у своїй сфері.

Бізнес-ідея посередницького агентства

В основному суть будь-якого агентства полягає в залученні покупців і якоїсь базі виконавців.

Роль агентства запропонувати взаємну роботу цих двох осередків. А основну роботу воно не надає.Основою будь-якого агентства є реклама, прийом замовлень і надання необхідних виконавців.

Мінуси і плюси агентства, як виду бізнесу

бізнес-ідея посередницького агентства

Плюси посередницького агентства

Плюсами посередницьких агентств є те, що деякі види робіт можливо суміщати.

Наприклад, один виконавець може виконувати кілька робіт одночасно.

При грамотній розстановки цей малий вид бізнесу може перерости вже в середній.

Він може навіть бути відчужений і бути вагомим. Такий вид бізнесу можна продати за пристойну суму грошей.

Мінуси посередницького агентства

А от мінусів набагато більше, ніж плюсів:

По-перше в агентстві необхідно завжди бути на зв’язку для того що б приймати замовлення в будь-який час. У цьому всім необхідно постійно бути в напрузі. Ви не можете взяти відпустку в будь-який час і все кинути. Інакше та налагоджена і напрацьована схема завалиться в одну мить. Крім цього багато хто з послуг агентства мають величезну конкуренцію.

Також для надання деяких видів послуг необхідно додаткове ліцензування. Для того що б агентство процвітало вам необхідно не тільки залучати нових клієнтів, а й підтримувати постійних.

Ваша оперативність і послуги повинні сподобається клієнтові, для того що б він звернувся до вас ще раз. Звичайно ж якість кінцевого результату дуже складно спрогнозувати, але для того що б посередницьке агентство стало успішним доведеться вести суворий контроль і докласти чималих зусиль.

Коли агентство як бізнес буде успішним

посередницьке агентство як бізнес-ідея

Невелика комісія. Для того що б не відлякати клієнтів комісія вашого посередницького агентства повинна бути від 5 і до 15 відсотків. Це залежить від сфери послуг. Адже якщо ціна буде висока, то є ймовірність втратити клієнта, який піде шукати іншу організацію чи сам буде шукати виконавця.

 

Також у кожного агентства повинна бути своя певна клієнтська база і чітка стратегія розвитку та просування свого бізнесу. Дуже непросто залучити навіть одного клієнта, але для успіху їх повинно бути багато.

Приготуєтеся до того, що Ваші перші кроки можуть бути навіть збитковими, але це бізнес і тут має бути терпіння і певна стратегія.

Ваше посередницьке агентство стане ефективним лише в тому випадку, якщо клієнтові сподобаються ваші послуги і послуги виконавця і він, таким чином, стане Вашим постійним користувачем .

Також необхідно пам’ятати, що продавати або надавати необхідно то, на що є попит, і що немало важливо відстежувати якість послуг і товаром, які ви надаєте як посередник.

У вашого виду бізнесу повинна бути вибудувана правильна модель. А це означає, що витрати повинні складати мінімальні витрати. Але це не стосується реклами. А також такі способи зв’язку як телефон і інтернет і навіть свій власний сайт.

Для успіху посередницького агентства необхідно мати пристойний обсяг замовивши і наявність якогось затребуваного пропозиції.

Якщо Ви встановили невелику комісію за свої послуги, то для того що б отримувати прибуток, необхідно кількістю компенсувати маленьку суму. Також попит споживачів повинен бути задоволений необхідними виконавцями.

Агентства, які існують в реальному житті:

агентство посередників

  • Таксі та автоперевезення . У таке агентство звертатимуться люди, яким необхідна велика або маленька транспортний засіб. Для цього необхідно мати якусь базу водіїв з машинами різних габаритів.
  • Кадрове агентство . Клієнтами вашого бізнесу стануть люди, яким необхідно виконати той чи інший спектр робіт. А ви будете надавати їм фахівців з необхідною сфері.
  • Агентства, які виступають посередниками . У категорії ваших послуг можуть бути авто, нерухомість, дорогі товари або речі, що були у вжитку.
  • Інтернет — магазини . Таке агентство не несе велику відповідальність, адже вони не доставляють товар і не приймають за нього оплату. Вони лише пропонують деякі товари та приймають різні замовлення. Далі основна робота залежить від інших людей, які доставляють і відвантажують товар.
  • Кредитні брокери і страхові агенти.

Послуги фахівця (експерта, майстри)

Послуги фахівця як ідея для бізнесу

Якщо ви володієте якоюсь кваліфікацією і можете чинити певні послуги, то ви сміливо можете починати свій бізнес.

Такі фахівці як перекладачі, репетитори, електрики, сантехніки, бухгалтера та інші потрапляють в цю категорію. Ви самостійно можете розрекламувати і продавати свої послуги.

З хорошого фахівця неодмінно вийде відмінний підприємець. Також можна розрекламувати свої слуги за допомогою агентства, і тоді за менший період часу у вас буде багато клієнтів.

Плюси і мінуси бізнесу «послуги фахівця»

Плюси послуг фахівця:

  1. У цій сфері діяльності можна поєднувати відразу кілька видів робіт . Наприклад викладач також може підробляти на якійсь фірмі, або ж виконувати додатково роботу за наймом. Це дуже зручно, адже нові зв’язки призводять нових клієнтів.
  2. Даний вид бізнесу досить гнучкий . Ви завжди зможете підлаштувати свою роботу під себе.Також якщо у вас є вільний час від основної роботи, то ви можете займатися своїм же просуванням або навіть навчанням. Наприклад, можна давати рекламу, надавати послуги на різних сайтах і форумах, розклеювати оголошення і приймати замовлення.
  3. Якщо грамотно продумати свій графік роботи і надавати якісні послуги , то незабаром ви станете успішним підприємцем, який заробляє непогані гроші.
  4. В даному виді бізнесу ви будете єдиним, хто відповідає за процес . Від вас залежатиме абсолютно все. І то як буде просуватися ваш бізнес, його якість, прибуток і також витрати.

З мінусів в сфері «послуги фахівця» є те, що даний бізнес не можна продати або ж передати у спадок (якщо Ви, звичайно ж, не візьмете собі учня). У цього бізнесу немає вартості. Він існує, поки ви їм займаєтеся, але і прибуток буде лише Ваша .

Коли бізнес «послуги майстра» буде успішним

Послуги фахівця з надання послуг
Перш ніж братися за такий бізнес у вас має бути якесь наявність кваліфікації, для того що б можна було її підтвердити. Це можуть бути всілякі дипломи, відгуки або ліцензія. Для того що б вас рекомендували необхідно якісно виконувати свої послуги.

Ціна на ваші послуги також повинна бути прийнятною. Вона може бути навіть на 5-10% вище, ніж середня, але не більше. Адже чим дорожче послуга, тим важче її продати і підтвердити .

У вас повинно бути бажання займатися з клієнтами і постійно просувати свою діяльність. Необхідно наполегливо працювати в напрямку реклами. Адже успіх залежить не тільки від того як якісно ви виконуєте роботу, але і від того як вміло ви її разрекламіруете.

У кожного бізнесу повинна бути вибудувана певна модель. Ви повинні розрахувати необхідні витрати, так що б вони в подальшому приносили вам виправдану прибуток.

Ваша сфера діяльності повинна бути затребуваною

Крім цього Ви завжди повинні враховувати локальний фактор вашого бізнесу .

Необхідно враховувати територіальне розташування Ваших майбутніх клієнтів, якщо ви, наприклад, будете до них їздити. Або ж якщо у вас приватна установа, то воно повинно знаходитися в місці зручному для Ваших клієнтів (наприклад, приватний дитячий садок).

Клієнти повинні жити недалеко від Вас . Також варто розміщувати рекламу саме в вашому районі, для того що б не витрачати занадто багато часу на дорогу і пробки, на витрати проїзду.

Завжди існує ризик, що клієнт, який живе далеко від Вас. Змінить Вас на іншого фахівця, який знаходиться ближче до нього.

Але також можна подумати про дистанційних центрах, які мають свої вагомі переваги.

Бізнес-ідея соціальних сервісів

бізнес-ідея на соціальних сервісах

Соціальні сервіси — цей тип підприємства, заснований на послугах фахівців, але вже зі своїми особливостями .

В даному випадку бізнес орієнтується на надання послуг, які значимі для населення.

Звичайно ж, в такий сфері не можна розраховувати на величезні доходи, за те вони будуть стабільними.Крім цього у вас буде підтримка з боку держави і різних органів самоврядування.

Адже ваш сервіс стане необхідний не тільки для простих громадян, а й для села, міста або навіть області.Також ваш проект будуть підтримувати різні міжнародні фонди.

Таким соціальним сервісом може виявитися будинок для людей похилого віку, дитячий сад, послуги допомоги в покупці товарів, прибирання квартир або територій або приготування їжі.

Також це може бути готель для різних тварин.

Бізнес-ідея Інтернет — проектів

бізнес-ідея Інтернет - проектів

Крім такого бізнесу як інтернет — магазини, існують і інші послуги, які можна надавати за допомогою мережі.

Наприклад, це може бути створення і розробка сайтів, їх просування і обслуговування.

Також можна створювати особисті блоги, або займатися розміщенням реклами в інтернеті. Непоганим варіантом може стати і продаж різних текстів і статтею.