Років 20-30 тому мало хто замислювався про те, щоб мати свій власний бізнес. Сьогодні почати власний бізнес дуже просто.

Гарна бізнес-ідея , завзятість, енергія і трохи везіння — ось і все що Вам знадобиться .

Звичайно, мова не йде про магазини, виробничих цехах — це вимагає вкладень і практичних навичок ведення подібних справ. Все починається з малого, і цілком ймовірно, що ексклюзивна ідея з часом виросте в велике підприємство.

Нові та перевірені бізнес-ідеї

Відразу обмовимося, що бізнес без вкладень передбачає наявність у Вас навичок, які Ви можете запропонувати на ринку. Найчастіше це хобі, яке може приносити Вам не тільки задоволення, але і непоганий дохід.

Пропонуємо Вашій увазі сім найбільш перспективних ідей власного бізнесу:

Бізнес-ідея майстер манікюру

бізнес-ідея майстер манікюру

Кожна жінка трохи майстер краси. А якщо у Вас дуже добре, виходить, наводити красу, то чому б і іншим не допомогти виглядати красиво. Освоїти якусь техніку догляду за руками, наприклад, під силу кожній жінці, благо, що сьогодні море інформації в інтернеті.

Навчитися нарощувати нігті і надавати цю послугу на дому — не заважає нічого. Потрібно тільки трохи витратитися на розміщення оголошень і закупівлю мінімуму необхідних інструментів .

Красивими хочуть бути всі дівчата і жінки і вони не скупляться на послуги хороших майстрів.

Плюсом такого заняття є також і те, що в салонах краси насправді дуже мало хороших фахівців з нарощування нігтів, а заробивши собі певну репутацію, Ви цілком можливо будете запрошені на роботу в солідний салон краси — причому, графік і умови практично не зміняться, але обсяг клієнтів зросте в рази.

Бізнес-ідея в’язання на замовлення

бізнес-ідея в'язання на замовлення

Багато жінок і дівчат досить непогано вміють шити і в’язати, причому створюють унікальні красиві і стильні речі. У рукодільниць є всі можливості організувати власну справу буквально на рівному місці .

Ви скажіть, що сьогодні повно бутиків з різною одягом? Так — одягу і правда багато, але мало кого влаштовує колір, розмір, та й ціни необгрунтовано високі. Багатьом модницям простіше звернутися до майстрині, яка виготовить річ, що повністю задовольняє очікуванням, та ще й ексклюзив!

І що ж для цього потрібно? Всього-то мати набір спиць і ниток.

Як реалізовувати продукцію? Відгуки клієнтів — найкраща реклама. Маючи 2-3 постійних клієнток, будьте впевнені — чутка призведе до вас багато інших.

Ні клієнтів — не біда. У вас є інтернет — потратьте декілька хвилин на реєстрацію в соціальних мережах і розміщення оголошень з фотографіями Ваших виробів.

Люди не змусять себе чекати. Ексклюзивні ручні вироби гарної якості — завжди були в ціні навіть у самих примхливих модниць в будь-який час .

Головне — слідкуйте за модою і радуйте клієнтів новинками.

Бізнес-ідея заробітку на нерухомості

Бізнес-ідея заробітку на нерухомості

Одні люди шукають пристойне житло, інші хочуть таке житло здати пристойним квартирантам. Але якось так виходить що один одного вони не знаходять і тому вдаються до послуг ріелтора.

Умовно — Ви економите час людей, за певну винагороду, підшукуючи для них житло або квартирантів. У разі продажу нерухомості мова йде про отримання Вами певного відсотка з угоди .

 

Якщо Ви енергійні і товариські — то робота ріелтора точно для Вас!

Почати бізнес з нерухомістю можна практично з нуля і швидко обзавестися корисними знайомствами і власною нерухомістю. Початкові вкладення потрібні тільки на оплату телефонних дзвінків і переміщення по місту .

Ріелтерської бізнес хороший тим, що дуже швидко «розгойдується» і починає приносити хороший дохід.Тут все цілком і повністю залежить тільки від Вас.

Бізнес-ідея веб-студії на дому

бізнес-ідея веб-студії на дому

Якщо Ви дружите з ІТ-технологіями, то чому б на цьому не почати заробляти?

Починаючи від допомоги користувачам з підключенням до Інтернету і закінчуючи виконанням замовлень виготовлення та дизайну сайтів .

Почніть з невеликих приватних замовлень — поступово аудиторія замовників виросте разом з Вашою репутацією, так що Ви цілком зможете дозволити собі утримувати невеликий штат фахівців і виконувати куди більш дорогі і великі замовлення. А це вже своя веб-студія!

Бізнес-ідея шиття на замовлення

бізнес-ідея шиття на замовлення

В якійсь мірі — це варіація попередньої ідеї і навіть можна ці ідеї об’єднати. Разом з в’язанням на замовлення можна також мати непоганий дохід і від шиття. Всього-то необхідно мати швейну машинку і бажання працювати .

Як залучати клієнтів? Звичайно ж, за допомогою друзів і подруг, для яких Ви, швидше за все не раз вже шили якісь речі.

Відгуки друзів про Ваш майстерності — найкраща реклама. Плюсом цього бізнесу є те, що Ви практично не вкладаєте в нього — клієнти самі приносять матеріал для шиття.

Чи варто говорити, що пошив одягу на замовлення, завжди актуальний?

Бізнес-ідея «Чоловік на годину»

бізнес-ідея "Чоловік на годину"

Розетки прикручені, шпалери поклеєні, крани не течуть, підлоги не скриплять. Так і повинно бути — скажіть Ви.

Само собою, але є дуже багато людей, яким або ніколи займатися дрібними ремонтами в будинку або вони просто цього не вміють (так, буває).

Так запропонуйте таким людям свої послуги. Судіть самі: заробити 1-2 тисячі в день, просиджуючи в офісі або у вільному графіку заробити за той же час не менше, якщо не більше.

На старті Вам потрібно лише купити набір інструментів на всі випадки і, мабуть, походити по місту і розклеювати оголошення про послуги майстра на всі руки.

Хоча, якщо вже Ви читаєте цю статтю, то Вам під силу розмістити аналогічне оголошення і на електронних дошках оголошень Вашого міста.

Якщо ж відчуваєте в собі ще й організаторські здібності, то можете об’єднати кілька майстрів і значно збільшити обсяг робіт і прибутку, але диспетчером поки що доведеться побути самому.

Не вірите? А як часто літня сусідка просить Вас забити цвях або одинока мати з сусіднього під’їзду просить прикрутити розетку? Ну, або заможний сусід просить допомогти з ремонтом?

Дуже багатьом людям потрібні послуги майстрів по будинку і якщо Ви це вмієте, то не втрачайте свій талант даремно.

Бізнес-ідея студія аерографії

бізнес-ідея студія аерографії

Аерографія — техніка для створення малюнка або художнього зображення за допомогою рідкого або порошкоподібного барвника із застосуванням стисненого повітря, яка призначена для різних видів поверхні.

Для виконання малюнка такою технікою використовують спеціальний прилад — аерограф.

Для автомобіля нанесення аерографії — ексклюзивність, оригінальність фарбування, а також виключення викрадення.

Авто виглядає дуже легко впізнається, незвично. Такий вибір стає фішкою власника.

Така послуга недешево обійдеться для автолюбителів. Зате для тих, хто таким бізнесом займається — досить таки прибуткова і вигідна справа.

Ставку в такому роді занять краще робити на досвідченого хорошого художника, за плечима якого чимало вдалих проектів. Клієнти в захваті лише від якісної та успішної роботи.

Тому, при підборі персоналу необхідно звертати увагу на приклади робіт художника з його портфоліо.Вони є показником рівня професіоналізму майстра.

Для початку бізнесу ідеальним буде напрацювання своїх робіт, для демонстрації каталогу замовникам.

Вітається також серед всіх навичок художника — вміння працювати в графічних програмах редагування і створення зображень: Corel Draw і Photoshop.

Сучасні технологічні можливості цих програм дозволяють якісно працювати над ескізом замовлення.

Яким чином відкрити студію аерографії

  1. Необхідно подбати про закономірності своїх дій . Тут першим кроком є реєстрація підприємця або створення юридичної особи.
  2. Пошук приміщення з необхідними умовами — освітлення, розміри площі.
  3. Підбір інвентаря, а також обладнання . Необхідно придбати аерограф, сушильну камеру, компресори, краскопульт, палітру різних відтінків фарб і закріплюють лаків. Працювати з нанесенням зображення, регулювати ширину струменя, товщину необхідних елементів допоможе аерограф. Далі йде етап нанесення закріплює лаку, покриття в кілька шарів. Завершальним і дуже важливим моментом в якості аерографії є сушка фарбування. Сушити зображення необхідно в спеціальній сушильній камері, щоб захистити від впливу зовнішніх факторів: пил, перепад температури. Від завершального етапу залежить якість і стійкість зображення.
  4. Для якісної і продуктивної роботи студії аерографії необхідно подбати про персонал . Підбір кадрів повинен бути відповідальним кроком у створенні всієї студії. Для хорошої роботи потрібно знайти кузовщика, художника і маляра.

Перед тим, як приступити до нанесення обраного малюнка або зображення, поверхню потрібно ретельно опрацювати: очистити її, прибрати вм’ятини, видалити подряпини, усунути всі неполадки.

За такої підготовчий етап відповідає кузовщик, що має необхідний досвід раніше на автосервісі.

Такий бізнес іноді використовують самі власники автосервісів .

Вони укладають договір з художником, який працює не на постійній основі, а при виникненні замовлень. Він має свій відсоток або обумовлену частину від загального прибутку в такому посередництві.

Для запуску такого бізнесу необхідний стартовий капітал в розмірі 2000 — 3000 доларів. При правильній організації приміщення, атрибутики та кадрів такий бізнес може приносити дохід в місяць від тридцяти до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Необхідно враховувати всі фактори при побудові такого бізнесу. Важливим є активний період попиту на такі послуги. Це, як правило, весняна або осіння пора для автовласників. Взимку надходить багато замовлень розпису скутерів, мотоциклів. Літо багате на запити від клієнтів про розпису заміських будинків, котеджів, квартир.

Отже, такий бізнес має сезонний характер

Студія аерографії послуги на дому

Вартість послуг, що надаються студією аерографії, залежить від: арматурних, малярних робіт, характеру складності роботи, вартості використаних матеріалів, рівня популярності професійного художника .

Найпростіше контурне зображення для клієнта обійдеться близько 8 тисяч рублів. Складний малюнок з опрацюванням найдрібніших деталей для досягнення максимальної поставленого завдання буде коштувати від 17 тисяч рублів.

Ця ціна вказана з розрахунком, що зображення прикрасить якусь деталь автомобіля: двері, крило, багажник. Якщо власник хоче завдати аерографію на всю поверхню авто, то коштувати для нього таке задоволення буде в кілька разів більше.

За допомогою аерографії можна прикрасити не тільки автомобіль, а й декорувати скейтборд, холодильник, комп’ютери, мобільні телефони та інші аксесуари.

Якщо вводити такий додатковий вид послуг в салон, можна мати непогану додатковий прибуток, яка, на відміну від автомобілів, попит має цілорічний, незалежно від сезону.

Для початківців художників-аерографів це теж вигідний варіант. На невеликих замовленнях майстри зможуть відточувати свої вміння і навички та набувати досвід, дуже необхідний для роботи з автомобілями.

Реклама теж грає важливу роль в прибутковості нового салону. Для більшої кількості клієнтів краще використовувати рекламу в автомобільних журналах, газетах.

В Інтернеті необхідно відкрити свій сайт з описом послуг, прикладами робіт, адресами, телефонами для консультації. Це ідеальний варіант поширення інформації про фірму.

Оголошення краще розміщувати біля або в місцях, пов’язаних з автолюбителями: автосалони, автостоянки, заправки, гаражі.

Великою популярністю користується зовнішня реклама. Вивіски, бігборди та білборди, банери — є одними із продуктивних видів рекламних послуг.

У рекламі краще робити акцент на високій якості та відгуках задоволених клієнтів. Для розширення кола клієнтів, що бажають нанести художній розпис, можна співпрацювати з автосервісу, в яких будуть рекомендувати такі послуги.