Бізнес-ідея на написанні курсових і дипломних робіт
Ні для кого не секрет, що сучасні студенти часто змушені поєднувати навчання з роботою. Як наслідок, у них не залишається часу на самостійне написання контрольних, курсових і дипломних робіт.
Попит на подібні послуги досить високий в будь-якому регіоні нашої країни, особливо в великих містах з великою кількістю вузів, так що дана бізнес-ідея перспективна в плані заробітку.
Курсові та дипломні роботи на замовлення
На час написання якісних курсових та дипломних робіт можна організувати власний бізнес . Його може освоїти будь-який викладач вищої школи, що володіє великими знаннями в тій чи іншій області.
Як організувати бізнес на курсових і дипломних роботах
Примітно, що почати заробляти гроші на наданні подібних послуг може навіть людина, чия професійна діяльність ніколи не була пов’язана з наукою.
Досить організувати співпрацю з командою викладачів і приймати замовлення від студентів.
Вартість якісної дипломної роботи варіюється від 5 до 15 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (в залежності від складності). Що стосується курсових робіт, то вони коштують дешевше (близько 2 тисяч рублів).
Бажано обговорювати вартість надання подібних послуг в індивідуальному порядку, попередньо проконсультувавшись з викладачем, який буде виконувати замовлення.
Щоб уникнути можливих фінансових ризиків, варто працювати за передоплатою, можна брати 50% від вартості роботи в якості авансу. Бізнесмен сам визначає розмір винагороди викладачів, з якими він співпрацює.
Однак варто розуміти, що написання курсових і дипломних робіт — високоінтелектуальний працю, який повинен бути високо оплачений. В іншому випадку викладачі не будуть зацікавлені в якісному виконанні замовлень,.
Конкуренція в цій сфері бізнесу досить висока, тому підприємцю необхідно буде вкласти певні кошти в рекламу. Можна помістити оголошення в місцевих ЗМІ та в інтернеті.
Щоб збільшити число потенційних клієнтів, можна поширювати рекламні листівки поруч з великими вузами, коледжами та іншими освітніми установами міста.
Після того як команда викладачів виконає перші замовлення і студентські роботи будуть успішно здані, витрати на рекламу можна буде скоротити.
Успішність подібного починання багато в чому залежить від оперативності виконання замовлень. Ось чому в період зимової і весняної сесій має сенс розширити штат викладачів, готових писати студентські роботи в стислі терміни.
Добавить комментарий