Багато хто вважає, що при нинішній економіці тільки великі суб’єкти господарської діяльності життєздатні, здатні проносити стабільну і солідний прибуток. В якійсь мірі це так — зі світовими гігантами НЕ потягатися.

бізнес з доставки піци

У той же час і малі починання здатні приносити гроші достатні для хліба, масла і не тільки. Слід розуміти — кожен невеликий бізнес здатний перерости в щось більш серйозне і більш прибуткове.

Яскравим прикладом цього є бізнес-ідея  служби з доставки тієї чи іншої продукції. Спочатку обслуговуються клієнти, які проживають в межах міста, а потім освоюються нові ринки — райони, області, республіки.

Бізнес по доставці піци

Бізнес-ідея представляє особливий інтерес для людей, які бажають відкрити свою справу в місті, в якому проживає не менше 350000 населення.

Багато з вас запитають — навіщо замовляти піцу, якщо її можна купити буквально на кожній вулиці? Це правомірне запитання.

Відповідь очевидна — все криється в зайнятості людей. Ділове життя, побут обмежують нас у часі, тому люди часто вдаються до послуг організацій, що спеціалізуються на доставках. Піцу замовляють як на будинок, так і на роботу, в місця відпочинку.

Як організувати бізнес з доставки піци

У цій ніші досить велика конкуренція. Створити міцну клієнтську базу дозволить широкий асортимент продукту, оптимальне для Вас і клієнтів поєднання витрати / фінансові можливості цільової аудиторії / прибуток.

Моніторинг ринку конкурентів і клієнтів

Часто новачки нехтують моніторингом ринку — відмовляються від вивчення особливостей конкурентів, цільової аудиторії .

бізнес-ідея по доставці піциЦе негативно позначається на конкурентоспроможності. Тому важливо знати сильні, слабкі сторони, цінову політику, асортимент конкурентів, переваги і фінансові можливості потенційних клієнтів.

Знання цих моментів дозволить обзавестися грамотним бізнес-планом, оптимальної маркетингової стратегії, фінансовою моделлю.

Послуги з доставки піци

В основі роботи лежить доставка піци . Проектом не передбачено приміщення (офіс) для прийняття клієнтів. Такий підхід до справи в порівнянні з іншими починаннями в рази скорочує інвестиції на старті.

Асортимент піци представлений її американським варіантом. Чому? Справа в тому, що цей продукт має товсте тісто, рясну начинку — те, що потрібно для вітчизняних шанувальників піци. Крім усього іншого, американська піца довше залишається теплою.

 

Варіанти діаметра, маси і вартості піци, см / кг / тис. р .:

  • 28 / 0,5-0,6 / 0,38-0,45;
  • 32 / 0,75-1,05 / 0,41-0,6;
  • 42 / 1,06-1,6 / 0,56-0,85.

Начинки для піци:

  • шинка;
  • сир;
  • гриби;
  •  супри.

Основний асортимент можна доповнити кока-колою, соками, мінеральною водою і десертами.

При вартості замовлення від 0,4 тис. Р. клієнти не будуть оплачувати доставку.

доставка піци на будинок і в офіс

Кількість замовлень за підсумками дня з урахуванням місяців:

  • травень — 10;
  • червень — 12;
  • липень — 15;
  • серпень — 15;
  • вересень — 20;
  • жовтень — 22;
  • листопад — 25;
  • грудень — 23;
  • січень — 21;
  • лютий — 30;
  • березень — 33;
  • квітень — 35.

Приміщення для приготування піци

У цій справі не обійтися без цеху. Необхідна площа — 31 квадрат. В ідеалі базою для цеху стане міська їдальня. У цьому випадку відпаде необхідність в ремонті, дотриманні всіх норм СЕС, пожежної інспекції.

Чи не доведеться витрачатися і на вентиляцію, опалення, каналізацію, водопровід, електромережа. Всі комунікації спочатку матимуть місце в орендованому приміщенні. Щомісячна оплата оренди — 15000 р.

як організувати бізнес з доставки піциУстаткування для виготовлення піци

Матеріальну базу треба буде доповнити:

  • піччю;
  • тістомісом;
  • тісторозкочувальну агрегатом;
  • столом;
  • Борошнопросіювачі;
  • Тістоділитель;
  • теркою для сиру;
  • Слайсери;
  • подрібнювачем овочів;
  •  допоміжним інструментарієм, зокрема ножами, каструлями, листами та іншої посудом.

На цей набір піде приблизно 250000 р.

Робочий штат для бізнесу з доставки піци

У закладах громадського харчування недосвідчені співробітники не здатні гарантувати приготування по-справжньому смачних страв.

Будуть потрібні:

  • 3 кухарі;
  • 3 помічника;
  • адміністратор (він же касир);
  • 3 водія;
  • технолог, на плечі якого ляже розробка рецептів.

міні-план з виробництва та доставки піци

Орієнтовна зарплата кухаря — 18000 р., Водія — 7000-7500 р.

Вести бухгалтерію, підтримувати чистоту об’єкта буду сторонні співробітники.

Оренда транспорту для розвезення замовлень не виправдана. Раціональніше обзавестися своїм автопарком. На старті можна обійтися парою авто марки «Ока». Для мегаполісів відмінно підійдуть скутера, моторолери.

Форма власності бізнесу

Вибираємо — ІП, система оподаткування — спрощенка.

Маркетинг і розкрутка бізнесу з доставки піци

Заплановані інструменти реклами:

  • інтернет;
  • буклети, брошури;
  • оголошення в ЗМІ, місцеве телебачення, радіостанції;
  • свій сайт;
  • соціальні мережі;
  • тематичні форуми;
  • оголошення в громадському транспорті.

Велику увагу варто приділити іміджу, в іншому випадку сарафанне радіо зіграє не на вашу користь.Розвитку бізнесу посприяють акції для перших і постійних замовників.

Рентабельність бізнесу з доставки піци

дослідження конкурентів і клієнтів для доставки піци

Для запуску проекту необхідно мати 960 тис. Р. початкові капіталовкладення будуть пов’язані з:

  • придбанням обладнання, допоміжного інвентарю — 250 тис. р .;
  • купівлею підтриманого авто — 200 тис. р .;
  • складанням рецептів — 100 тис. р .;
  • формуванням запас матеріалів, інгредієнтів — 50 тис. р .;
  • рекламою — 100 тис. р .;
  • легалізацією бізнесу — 60 тис. р .;
  • страховим фондом — 200 тис. р.

Щомісяця гроші будуть відраховуватися на:

  • оплату оренди — 15 тис. р .;
  • зарплати — 117 тис. р .;
  • страховки — 35 тис. р .;
  • комуналку — 15 тис. р .;
  • доставки — 22 тис. р .;
  • рекламу — 30 тис. р.

За підсумками кожного місяця постійні витрати складуть 234 тис. Р.

Витрати, що стосуються придбання матеріалів, досягнутий 112,5 тис. Р.

У структурі щомісячних витрат левова частка припаде на оплату праці — 34%, потім на сировину, матеріали — 33%, страхування — 10%, рекламу — 9%, ПММ — 6%, оренду, комуналку — по 4%.

Орієнтовні значення основних економічних показників за підсумками місяця:

  • виручки — 450 тис. р .;
  • прибутку — 103,5 тис. р .;
  • чистого прибутку — 87,97 тис. р .;
  • рентабельності — 24%;
  •  повернення первісних капіталовкладень — від 17 міс.