У наші дні комерційна діяльність здатна приносити по-справжньому солідну і при цьому стабільний прибуток.

Прибуткові практично всі формати торгових об’єктів. Яскравим прикладом є магазини, які спеціалізуються на сантехніці. Без неї в міському житло ніяк не обійтися.

бізнес-ідея відкриття магазину сантехніки

Все вище сказане говорить про перспективність бізнес-ідеї , в основі лежить відкриття торгової точки спеціалізується на сантехніці.

Бізнес по відкриттю магазину сантехніки

Не будемо приховувати той факт, що на ринку в цій ніші реалізували себе багато бізнесменів, що говорить про ймовірне жорсткому тиску з боку потенційних конкурентів. Однак це не означає, що проект з самого початку приречений на банкрутство.

Треба розуміти, що конкуренція — це фактор, який сприяє розвиткові будь-яких видів починань.

Як організувати бізнес з відкриття магазина сантехніки

З метою підвищення конкурентоспроможності можна скористатися різними хитрощами маркетингу — рекламою, привабливою для цільової аудиторії ціною, різними акціями.

Порада: якщо ви сумніваєтеся, що зможете протистояти своїм кокурентов, то скопіюйте головні елементи бізнесу у найуспішніших власників магазинів сантехніки.

Мета задумки полягає у відкритті торгового об’єкта, асортимент якого буде представлений сантехнікою.

Соціальна сторона проекту:

Після реалізації бізнес-ідеї претендентам буде надана можливість увійти в робочий штат магазину.

Населення міста зможе придбати за доступною ціною якісну сантехніку.

Базою для магазину послужить орендована площа — 115 квадратів.

Проект розроблений для міста, в якому проживає 523000 чоловік.

ассортамент магазину сантехніки

Інвестиційний план сантехнічного магазину

Для втілення бізнес-ідеї в життя необхідно витратити як мінімум 3,09 млн р.

При цьому первинні капіталовкладення (тис. Р.) Будуть пов’язані з:

  1. орендним депозитом — 140;
  2. дизайнерськими рішеннями, косметичним ремонтом — 300;
  3. формуванням матеріальної бази, в тому числі придбанням, монтажем обладнання — 400;
  4. установкою протипожежної системи — 150;
  5. визначенням оптимального асортименту, його формуванням — 1500;
  6. рекламною кампанією — 100;
  7. легалізацією бізнесу — 100;
  8. формуванням фінансового резерву — 400.

 

Асортимент магазину сантехніки

Сума, запланована для формування асортименту, стане достатньою для асортименту цікавого великий цільової аудиторії.

Тобто явного ризику низької конкурентоспроможності в нашому випадку немає.

Лінійка товарів буде представлена:

  • акриловими, чавунними ваннами;
  • унітазами;
  • раковинами;
  • змішувачами, кранами;
  • душовими кабінками;
  • конструктивними елементами душових;
  • дверцята для сантехнічної шафи купити ;
  • дзеркалами;
  • біде;
  • ванній меблями;
  • мийками для кухонь;
  • обігрівальними системами;
  • освітлювальними приладами;
  • сушарками;
  • теплими підлогами;
  • килимками та іншими супутніми аксесуарами.

перспективи бізнес-ідеї відкриття магазину сантехніки

Розмір торгової націнки становитиме не менше 40%, вартості середньої покупки — 4 тис. Р.

Місце реалізації ідеї

Ми відшукали базу під торговий об’єкт в центрі населеного пункту. Площа приміщення дорівнює 110 квадратах, за які щомісяця буде відраховуватися 140000 р.

Висока ціна цього питання виправдана майже повною готовністю приміщення до роботи, зокрема в його плануванні є працююча каналізація, вентиляція, опалення, водопровід, електромережа.

Не можна не відзначити насичені потоки потенційних клієнтів. Правда, не обійтися без мінімального облагородження інтер’єру торгової зони.

На складське приміщення відведено 50 квадратів — дісталися як бонус, який гарантував орендодавець.

Устаткування для сантехнічного магазину

Матеріальна база доповниться стелажами, вітринами, прилавками, полками, стендами, стійками. Слід зазначити, що кожен вид продукції вимагає своєї стійки.

Не обійтися без охоронної сигналізації, відеоспостереження.

Мінімальний набір обладнання буде коштувати не менше 400000 р.

Персонал сантехнічного магазину

У цій сфері діяльності допускати до роботи непрофесіоналів категорично заборонено, так як це негативно позначиться на іміджі магазину і відповідно на розмірі клієнтської бази, обсязі продажів.

Тому ми вирішили за допомогою співбесід, вивчення резюме, відгуків з минулих місць роботи відібрати досвідчених, відповідальних, комунікабельних, чемних, ввічливих співробітників. Це стане для нас черговим гарантом конкурентоспроможності торгового об’єкта.

Не виключені також анкетування, тести. Якщо з пошуком необхідних працівників виникнуть складності, то ми направимо кошти на навчання персоналу.

Ключовими фігурами в цьому починанні є продавці. Згідно філософії успішних продажів, вони повинні володіти навичками психолога, умінням «штовхати» той товар, який не потрібен відвідувачеві. Важливо, щоб продавці могли дати ділову консультацію.

як організувати бізнес з відкриття магазина сантехніки

Як мінімум робочий штат включить:

  • чотирьох продавців;
  • менеджера.

Бухгалтерія і порядок ляжуть на фахівців, які будуть залучатися до роботи в міру виникнення потреби в їхніх послугах.

легалізація бізнесу

Обрана форма власності бізнесу — ІП, система оподаткування — ЕНВД.

Розкрутка сантехнічного магазину

Оптимальна маркетингова стратегія дозволить розвивати починання.

Багато новачків нехтують рекламою і з цієї причини зазнають збитків, а деякі зовсім стають банкрутами.

Ми задіємо для реклами магазину сантехніки:

  1. вивіску;
  2. зовнішню рекламу;
  3. буклети, листівки, візитки, брошури;
  4. інтернет;
  5. свій сайт;
  6. місцеве телебачення, ЗМІ, радіостанції.

Не зайвими будуть заклики відвідати магазин. Для перших і постійних клієнтів передбачені знижки та інші бонуси.

бізнес по відкриттю сантехнічного магазину

Фінансова сторона проекту

Щомісячні грошові відрахування спрямовуватимуться на:

  • оплату оренди — 140000 р .;
  • зарплату п’яти співробітників — 155000 р .;
  • просування продукції — 300000 р .;
  • комуналку — 15000 р .;
  • оплату праці сторонніх співробітників — 15000 р .;
  • ЕНВД — 20000 р .;
  • інші організаційні рішення — 20000.

Таким чином, щомісячні витрати складуть 395000 р. У структурі витрат при цьому левова частка припаде на оплату праці — 39%, далі на оренду — 35%, рекламу — 8%, податки та інші організаційні моменти — по 5%, аутсорсинг, комуналку — по 4%.

Значення (тис. Р.) Економічних показників за підсумками місяця розподілятися наступним чином:

  • дохід-540;
  • прибуток — 145;
  • рівня рентабельності — не менше 37%;
  • повернення первісних капіталовкладень — від 2 років.

Розвиток сантехнічного бізнесу

  1. Відкриття нового торгового об’єкта або мережі магазинів;
  2. Розширення асортименту;
  3. Оновлення матеріальної бази;
  4. Залучення інвестицій для подальшого освоєння і завоювання ніші.