Вітчизняний ринок пропонує широкий асортимент російських і імпортних продуктів дитячого харчування. Різні суміші, каші, пюре і так далі були, є і будуть затребувані, тому що вони необхідно для поступового переведення дітей на продукти, розраховані на більш пізні вікові періоди.

Слід зазначити, що продукти дитячого харчування (при правильному їх використанні) є профілактичним засобом багатьох недуг шлунково-кишкового тракту. Дитяче харчування, зокрема сухі суміші мають неабияку цінність у випадку, коли мама з тих чи інших причин не може вигодовувати грудьми.

Бізнес по відкриттю магазину дитячого харчування

Все вищесказане говорить про перспективність бізнес-ідеї , в основі якого лежить відкриття магазину, що спеціалізується на дитячому харчуванні.

Як організувати бізнес з відкриття магазина дитячого харчування

Основний фактор, який сприяє розвиткові бізнесу — підвищення народжуваності, що характерно для нашого часу.

Приміщення магазину дитячого харчування

Чим вище трафік людей, тим краще. Бажано торговий об’єкт відкривати біля зупинок.Ідеальним рішенням стане новий житловий масив.

Мінімальна площа магазину — 50 квадратів. Якщо немає можливості побудувати, придбати приміщення, то виходом стане оренда площі в межах цокольного поверху будинку.

У будь-якому випадку близькість потенційних клієнтів, тобто новоспечених мам стане гарантом великого обсягу продажів.

Устаткування магазину дитячого харчування

Матеріальну базу магазину буде потрібно доповнити:

  • торгівельним і технологічним устаткуванням: стелажами; вітринами;
  • касовими апаратами.

як організувати відкриття магазину дитячого харчування

 

Продавці дитячого харчування

Від професіоналізму співробітників в бізнесі залежить багато. У процесі відбору співробітників перевагу слід віддавати тим здобувачам, які відрізняються великим досвідом, відповідальністю, чемністю.

Хороший продавець — це свого роду психіатр, який може продати те, що відвідувачеві магазину не потрібно. Природно продавці повинні знати особливості товарів. У цьому випадку вони зможуть дати слушну пораду потенційному покупцеві.

Для повноцінної роботи необхідно найняти:

  • керуючого — 25 тис. р .;
  • трьох продавців — 45 (25 тис. р.).

Таким чином потрібно чотири працівника, для яких місячний фонд зарплати становитиме 70 25 тис. Р.

Який керував контролюватиме роботу продавців, приймати і замовляти товари, при необхідності надавати допомогу продавцям.

Робота продавців — позмінна (2х2).

Асортимент товарів магазину дитячого харчування

Для залучення уваги максимальної кількості клієнтів асортимент повинен складатися з:

  • сухих молочних сумішей;
  • молочних, безмолочних каш;
  • однокомпонентного, многокомпонентного пюре;
  • соків, напоїв;
  • чаїв для його маленьких шанувальників;
  • питної води;
  • дитячого посуду, в тому числі пляшечок, поїльників, сосок, тарілок, ложок, виделок;
  • підгузників.

асортимент магазину дитячого харчування

Постачальники дитячого харчування

Ставку треба робити на тих постачальників, які в своїй історії не мали перебоїв в поставках, через високої якості продукції заслужили довіру з боку споживачів.

Треба розуміти, що недоброякісні продукти можуть стати причиною ряду недуг.

Якість продукції підтверджується відповідною супровідною документацією, якому постачальники повинні пред’являти замовникам.

З постачальниками вирішується питання, що стосується асортименту, якості, термінів поставки, порядок оплати партії товарів.

Ось кілька торгових марок, які споживачами зіставляються з якісними продуктами:

  1. ФрутоНяня;
  2. Агуша;
  3. Бабусине Козуб;
  4. Тьома.

Як рекламувати магазин дитячого харчування

Одна з поширених помилок в комерції — економія на рекламної кампанії .

Такий підхід до справи негативно позначається на потоці клієнтів і відповідно на обсязі продажів, термін виходу на самоокупність.

Нерідкі випадки, коли після грамотної реклами перед стартом власники магазинів відмовляються рекламувати свою продукцію і після реалізації бізнес-проекту.

Клієнтська база повинна постійно поповнюватися, що дозволить розвиватися почину, тому важливо постійно вдаватися до інструментів реклами.

Прийнятні інструменти реклами: місцеві теле-, радіоканали; ЗМІ; оголошення; листівки, бонуси, знижки; інтернет.

Корисним стане свій сайт, незайвими будуть відвідування соціальних мереж з метою спілкування з потенційними клієнтами. Не варто забувати про сарафанне радіо. Треба постійно стежити за своїм іміджем.

Конкуренція на ринку дитячого харчування

Доведеться зіткнутися з середньою конкуренцією. Основні конкуренти: торгові мережі. З невеликими торговими об’єктами проблем чекати не доводиться.

Конкуренцію в сегменті роздрібною торгівлею дитячим харчуванням можна охарактеризувати як середню.

В даний час велика частина продукції для дітей реалізується через федеральні і регіональні торгові мережі (через відповідні відділи). Самостійні магазини на ринку представлені незначно.

Інвестиції в магазин дитячого харчування

Витрати магазину:

  • придбанням обладнання — 350 тис. р .;
  • товарним запасом 1,4 млн р .;
  • ремонтом — 100 тис. р.

На реалізацію бізнес-ідеї буде потрібно направити 1,85 млн р.

У структурі інвестицій левова частка припаде на продукцію.

Що стосується поточних щомісячних витрат, то вони будуть пов’язані з:

  • оплатою праці — 70 тис. р .;
  • оплатою оренди — 50 тис. р .;
  • рекламою — 30 тис. р .;
  • оплатою комунальних послуг — 5 тис. р .;
  • веденням бухгалтерії — 5 тис. р .;
  • іншими витратними статтями — 10 тис. р.

Розмір прибутку магазину:

Розмір виручки після виходу на самоокупність — 1 млн р., Собівартості — 714,3 тис. Р., Валовий прибуток — 285,7 тис. Р., Витрат — 195 тис. Р., Прибутку до податків — 90,7 тис. р., чистого прибутку — 90,4 тис. р., рівня рентабельності — 9,04%

Знаючи чистий прибуток і інвестиції можна розрахувати термін повернення первісних капіталовкладень. У нашому випадку витрати стануть виправданими не раніше, ніж через 20 міс.

легалізація бізнесу

Оптимальний варіант реєстрації майбутнього починання — ІП. Що стосується системи оподаткування, то варто звернути увагу на «спрощенку».