На щастя, сучасні технології дозволяють автолюбителям вирішити будь-які проблеми в лічені хвилини.

бізнес-ідея відкриття сухий автомийкиТак, одним з найшвидших способів очистити автомобіль від забруднень є замовлення послуги сухої мийки.

Бізнес на відкритті сухий автомийки

Такий сервіс став доступний власникам залізних коней в недавні часи. У великих містах люди вже давно користуються послугами мобільних мийок. У той час як в провінції про таку новинку багато ще не чули.

Значить, у підприємця є високі шанси освоїти цю нову бізнес-ідею .

 

 Як організувати бізнес з відкриття сухий автомийки

Для реалізації подібної ідеї потрібно набагато менше фінансових витрат, ніж для відкриття стаціонарної мийки. Підприємець позбавлений необхідності орендувати приміщення.

Бригада мийників може здійснювати виїзні послуги. До того ж, власник мобільного мийки істотно заощаджує на електроенергії і воді.

Для організації бізнесу досить придбати спеціальний хімічний спрей, який роз’їдає забруднення, ганчірки з мікрофібри для їх ефективного видалення з поверхні авто, а також особистий транспорт, щоб оперативно виконувати актуальні замовлення.

Якщо підприємець не може собі дозволити придбати автомобіль для виїзду до клієнтів, то йому не варто впадати у відчай. Досить найняти на роботу мийника з особистим транспортом.

Зрозуміло, йому доведеться платити більше, ніж іншим співробітникам, однак бізнесмен не турбуватиметься про своєчасність виконання замовлень.

як організувати бізнес з відкриття сухий автомийки

Перевагою сухий автомийки для клієнтів є те, що вони отримують можливість оновити зовнішній вигляд свого залізного коня буквально за 15-20 хвилин.

При цьому якість миття мало чим відрізняється від якості аналогічної послуги в стаціонарній мийці. Автовласникові не потрібно самостійно добиратися до місця надання послуг та стояти в черзі.

До того ж, вартість сухий мийки демократична (близько 500 рублів).

Успішність такого бізнесу багато в чому залежить від того, як бізнесмен розрекламує нову послугу. Бажано подати оголошення в місцеві ЗМІ або на телебачення.

Іншим варіантом є інформування потенційних клієнтів за допомогою спеціальних брошур, які можна поширювати в автосалонах і сервісних центрах.

При необхідності бізнесмен зможе виконати перші замовлення на безоплатній основі.Задоволені клієнти обов’язково скористаються подібним сервісом знову і розкажуть про нього своїм іншим автовласникам.