На жаль, не у всіх сучасних жінок є вільний час, щоб кожен день займатися пранням і прасуванням. Бізнес-леді бувають настільки завантажені на роботі, що не встигають навіть приготувати вечерю, не кажучи вже про інших домашніх обов’язках.

Відмінним виходом з подібної ситуації є використання послуг пралень і хімчисток.

бізнес-ідея відкриття міні-пральні

Бізнес по відкриттю міні-пральні

Відкриття міні-пральні — досить перспективна бізнес-ідея . Для її реалізації необхідно володіти стартовим капіталом в кілька тисяч доларів. Однак подібний бізнес, як правило, окупається дуже швидко (за 6-12 місяців).

 

Потенційними клієнтами міні-пральні можуть стати не тільки завантажені на роботі жінки, а й літні люди, яким важко прати і прасувати білизну самостійно, а також постояльці хостелів і міні-готелів, де не передбачено надання подібних послуг.

При бажанні можна організувати співпрацю з дитячими таборами, санаторіями, лікарнями.

Як організувати відкриття міні-пральні

Щоб запустити подібний бізнес, підприємцю необхідно зареєструвати ВП. Потім необхідно розрахувати приблизний обсяг роботи, який фірма зможе здійснювати (скільки кілограмів білизни може бути випрана і випрасуваний за місяць).

як організувати відкриття міні-пральні

Ці показники необхідно враховувати при виборі приміщення. На початковому етапі для розміщення міні-пральні буде достатньо площі в 30 квадратних метрів.

Його потрібно буде відремонтувати відповідно до стандартів, що пред’являються до подібних закладів. Стіни і підлога міні-пральні повинні бути оброблені кахлем.

Приміщення необхідно розділити на кілька функціональних зон (пункт прийому брудної білизни, кімната прання, прасування, сушки, а також пункт видачі виконаних замовлень).

Бізнесмену потрібно буде витратити чимало коштів на придбання спеціального обладнання. При наявності фінансових можливостей можна придбати готовий комплект обладнання для міні-пральні.

Його вартість починається від 5 тисяч доларів. Крім автоматизованого обладнання бізнесменові потрібно буде закупити пральний порошок, пакувальні матеріали, відбілювачі, стелажі для зберігання виконаних замовлень.

Після того як необхідне обладнання буде закуплено, потрібно буде зайнятися питанням формування штату пральні.

У ньому повинен бути досвідчений менеджер, бухгалтер, оператор з прийому та видачі замовлень. Також слід найняти кілька робочих для прання і прасування білизни.