Бізнес-ідея організації експрес-побачень
У великих містах багато людей відчувають дефіцит спілкування. Звичайно, сьогодні існує багато сайтів знайомств, де можна знайти другу половинку.
Однак спілкування на таких майданчиках відбувається в онлайн-режимі.
У скромних хлопців і дівчат не завжди вистачає рішучості призначити побачення в офлайні.
Проблема нестачі спілкування з’явилася давно.
Оригінальним способом бізнес-ідеї її вирішення стали проведення експрес-побачень.
Такий формат спілкування дозволяє знайти супутника життя і приємно провести вечір.
Швидкі побачення (Speed Dating) були придумані євреєм, що живе в США. Він був стурбований тим, що молодим людям його національності ніде знайомитися один з одним.
Сьогодні бліц-побачення проводяться в багатьох європейських країнах, а також в Австралії.
У нашій країні такий формат спілкування знайом тільки молодим людям, які живуть у великих містах. У провінції про експрес-знайомства майже ніхто не знає.
На організації подібних зустрічей можна організувати власну справу з нуля.
Для цього буде потрібно популяризувати формат експрес-побачень в місті свого проживання.
Бажано використовувати для цього інтернет. Бізнесмену слід створити власний веб-ресурс з детальним описом проекту.
Бажано також розмістити оголошення на міських порталах і в соціальних мережах.
Як організувати бізнес на експрес-побаченнях
Як проходять експрес-побачення:
На такі зустрічі запрошуються групи людей одного віку. Наприклад, можна організувати вечірку за участю 15 чоловіків і 15 жінок.
Для проведення заходу слід орендувати невелике кафе. Бажано вибрати нововиявлений заклад.
В цьому випадку стартові витрати можна буде звести до мінімуму.
Власник кафе буде зацікавлений в збільшенні відвідуваності закладу, тому погодиться здавати його в оренду за невелику плату.
Швидкі побачення бажано проводити увечері, коли у людей є вільний час.
Коли в кафе прийдуть жінки, їх потрібно буде посадити за столики. До кожній жінці буде підсаджуватися чоловік, з яким вона буде знайомитися.
Бліц-побачення триває близько 7-10 хвилин. За сигналом чоловіки буде пересідати за інші столики.
Таким чином, на такій вечірці можна зав’язати знайомства одночасно з 15 представниками протилежної статі.
Цільовою аудиторією подібного проекту може бути не тільки молодь, а й люди зрілого віку.
До того ж, на такі зустрічі можна запрошувати навіть сімейні пари, які хочуть урізноманітнити своє особисте життя.
У європейських країнах на експрес-побачення ходять навіть літні люди, які зацікавлені не стільки в пошуку супутника життя, скільки в цікавому дозвіллі.
Як організувати бізнес на експрес-побаченнях
Пошук клієнтів для експрес-побачень
Як знаходити клієнтів для такого бізнесу:
Це можна зробити за допомогою рекламних оголошень в місцевих ЗМІ та в інтернеті.
Щомісячні витрати на просування послуг по організації експрес-побачень складуть приблизно 170-200 доларів.
Учасники подібних заходів обов’язково повинні будуть пройти анкетування. Перелік запитань можна розмістити на власному веб-сайті.
На підставі інформації, представленої в анкетах, бізнесмен може сформувати групи чоловіків і жінок однакових вікових категорій.
Витрати на проведення одного заходу можна звести до 170 доларів (з урахуванням покупки напоїв і легких закусок для учасників).
Вартість вхідного квитка можна встановити в розмірі 10 доларів.
У цьому випадку кожна зустріч буде приносити організатору мінімум 85 доларів чистого прибутку. На проведенні бліц-побачень можна заробляти 900 доларів на місяць.
Реклама Если вы планируете покупать гидромассажный бокс, то рекомендуем вам зайти на сайт магазина SvitKabinok.com.ua.
Добавить комментарий