Будь-який бізнесмен-початківець перебуває в пошуку малобюджетної ідеї для відкриття своєї справи з мінімальними вкладеннями.

Одним із способів почати підприємницьку діяльність є відкриття торгової точки з продажу спортивного харчування.

Бізнес-ідея магазину спортивного харчування

Перевагою такого починання є невисокий рівень конкуренції.

Магазини спортивного харчування, що працюють в офлайні, як правило, поширені у великих містах.

У провінції ця ніша практично порожня. Спортсмени, які живуть в невеликих містах, закуповують харчування в спеціалізованих інтернет-магазинах.

Ця група споживачів вважала б за краще здійснювати покупки в стаціонарному магазину, де є можливість проконсультуватися з продавцем з приводу вибору того чи іншого продукту.

Бізнес на відкритті магазину спортивного харчування

Продаж спортивного харчування може бути організована в декількох форматах.

Найпростішим способом є поширення подібної продукції в місцевих фітнес-центрах, боксерських клубах і спортивних секціях.

Підприємцю достатньо буде закупити невелику партію продукції і домовитися про її реалізації з адміністрацією вищевказаних закладів (за певний відсоток від прибутку).

В цьому випадку стартові витрати можна звести до мінімуму (850-1000 доларів).

Однак обсяги продажів в цьому випадку будуть невисокі, і прибуток підприємця складе близько 200-300 доларів щомісяця.

Як організувати бізнес на магазині спортивного харчування

Безпрограшним варіантом розвитку подібного бізнесу є відкриття стаціонарної торгової точки з продажу спортивного харчування.

Для цього будуть потрібні інвестиції в розмірі близько 2000-2200 доларів. На початковому етапі орендована площа може бути мінімальною (5-7 квадратних метрів).

Бізнес на відкритті магазину спортивного харчування

Невеликий відділ з продажу спортивного харчування бажано розмістити у великому торговому центрі.

Важливим моментом в організації подібного бізнесу є пошук перевірених постачальників харчування для спортсменів.

Бажано співпрацювати з імпортними компаніями, які встановлюють невисокі відпускні ціни на товари.

Бізнесмену потрібно вимагати у постачальників сертифікати якості на реалізоване спортивне харчування.

На формування товарного запасу слід виділити не менше 1700 доларів.

Асортимент продукції, що реалізується повинен включати такі популярні позиції, як протеїнові комплекси для росту м’язової маси, кератин, спалювачі жиру, спеціальні вітаміни і амінокислоти, глютамін, білково-вуглеводні суміші і т.д.

Потенційними покупцями подібної продукції стануть люди від 18 до 30 років, які відчувають підвищені фізичні навантаження, а також професійні спортсмени.

Підприємцю потрібно відстежувати, які товари користуються підвищеним попитом у споживачів. Їх закупівлю потрібно буде збільшувати, що дозволить отримувати максимальний профіт.

Магазин спортивного харчування буде потребувати реклами. На початковому етапі на це слід виділяти не менше 170 доларів щомісяця.

Крім того, слід врахувати постійні витрати на виплату зарплати продавця-консультанта (170-200 доларів).

Торгівля харчуванням для спортсменів дозволяє заробляти 400-500 доларів чистого прибутку щомісяця.

Магазин спортивного харчування в інтернеті

Бюджетним варіантом відкриття такого бізнесу є організація продажу спортивного харчування в інтернеті.

Це дозволить підприємцю позбутися необхідності щомісячно виплачувати орендну плату і забезпечувати найманий персонал.

Однак створення і просування якісного ресурсу потребують наявності стартового капіталу в розмірі 2500 доларів .

Як організувати бізнес на магазині спортивного харчування

При наявності великих інвестицій (від 8500 доларів) бізнесмен може активно поєднувати продаж спортивного харчування в стаціонарній торговельній точці та в інтернеті.