10 бізнес трендів, які будуть актуальні в майбутньому

Багато з футурологів розповідали про головні тренди майбутнього. Серед них так само була спрогнозована і світова криза. Сьогодні можна побудувати власний бізнес практично на всьому. Серед креативних ідей можна виділити мобільні будинки, колективну власність, город в будинку і інші тренди.

Для того що б допомогти початківцям підприємцям або тим бізнесменам, які вирішили розширити свій бізнес ми відібрали найцікавіші та перспективні бізнес ідеї і тенденції сьогоднішнього дня і найближчого майбутнього.

колективне володіння

малий бізнес невеликого міста

Багато з людей не можуть дозволити собі придбати житло, виплачувати іпотеку. Оренду та інші витрати.Тому вирішення цієї проблеми полягає в колективному співробітництві. Групі людей набагато простіше і швидше вирішувати проблеми, ніж поодинці.

Так на ринку заміських будинків стали вельми популярними дуплекси. Це будинки, розділені на дві або більше частин. У такому будинку живе відразу дві сім’ї. Так набагато дешевше.

Крім цього банки створюють іпотечні програми, які розраховані не на одного, а на кілька клієнтів.Таким чином, кредит можуть оплачувати кілька людей.

Созаємщики, максимальна кількість яких може бути не більше трьох, можуть бути родичами або ж друзями. Також деякі з банків розглядають партнерів — юридичних осіб, які складаються в цивільному шлюбі. Така пропозиція вигідно для обох сторін.

Банки отримують додаткових клієнтів, а ось люди можуть здійснювати свої мрії.

Транзакції за допомогою телефонів

Транзакції за допомогою телефонів ідея бізнесу

Нова послуга пропонує клієнтам розплачуватися за недорогі придбання, наприклад обід, за допомогою свого мобільного телефону або ж спеціального апарату — e-tag. У деяких країнах за допомогою таких апаратів автомобілісти оплачують послуги паркування. А ось, наприклад, у Фінляндії за допомогою звичайного смс ви можете зробити оплату за послуги туалету.

Що стосується Росії, то поки що це віддалена перспектива. Адже як стверджують фахівці, в нашій країні поки що немає спеціальних безконтактних зчитувачів. Вони навіть не широко застосовуються в Америці і Європі. А ось в таких країнах як Корея і Японія, мобільні покупки цілком звичайна справа.

Мобільні будинки

Мобільні будинки як бізнес ідея

Для того що б не витрачати час даремно в автомобільних пробках, власники машин починають переобладнати свої транспортні засоби в зони для відпочинку і невеликі офіси.

За твердженнями генерального директора німецького бюро зі створення дизайнів автомобілів, власники близько п’ятнадцяти років тому почали переобладнувати свої машини. І така тенденція буде зростати з кожним роком.

Саме наповнення автомобіля може бути різним. Це робоче місце, де присутня телефон, комп’ютер і навіть факс. Власники з кожним роком додають в свій тюнінг нові деталі, так як технологічний прогрес не стоїть на місці.

 

Миттєве страхування

Миттєве страхування як ідея бізнесу

З кожним днем різні способи страховки з’являються на ринку. І така послуга вже давно перестала бути новинкою. Але все ж страхові агенти мають ще поле для розширення своєї діяльності. Таким видом страхування вважається миттєве або ця хвилина.

За допомогою такої послуги клієнти можуть застрахувати своє життя за допомогою інтернету.Наприклад, якщо їм необхідно їхати у відрядження або вони несподівано вирішили пригнути з парашутом.

Город у власній квартирі

Город у власній квартирі

Сьогодні люди почали замислюватися про здорову їжу, яка не містить шкідливих добавок і ГМО. Багато не проти вирощувати овочі і фрукти у себе вдома, жертвуючи часом, але не здоров’ям. Також спостерігається тенденція переходу від вегетаріанства до вже «етичної» способу харчування. Адже для того що б виростити рис і латук, знадобиться велика кількість води. А це не зовсім зручно.

Всі хочуть жити добре і довго, тому мода на здоровий спосіб життя так популярна. Але, на превеликий жаль, в Росії ще не розвинене екологічне виробництво і навряд чи воно коли-небудь зможе стати домінантним.

Навіть не дивлячись на те, що боротьба з ГМО величезна в нашій країні, багато хто з багатих людей заводять собі власні городи. Вони намагаються вживати саме те, що виросло у них.

Таким чином, забезпечені люди, які можуть дозволити собі придбати будь-які продукти, організовують грядки і набувають хлібопічки, для вживання їжі власного виробництва.

Лікарські продукти

лікарські продукти

Ось уже багато років вчені твердять про те, що наша їжа може бути лікувальною. Так за допомогою води можна буде вилікувати головний біль. Але чи існує ризик того що такі продукти можуть бути ще небезпечніше ніж звичайні лікарські препарати?

Все залежить від того як збагатити продукти харчування. Якщо це буде зроблено за рахунок технологічного процесу, то вони не буде шкідливими, а от хімічні втручання можуть стати дуже небезпечними.

Наші люди досить сприйнятливі щодо реклами подібних продуктів. Так що їли виробник захоче продати свій продукт — корисний або шкідливий, він зможе зробити це за допомогою правильної стратегії.

Магазини простого вибору

Магазини простого вибору

Багато з маркетологів знають, що якщо на вітрині знаходиться величезний вибір однотипного товару, то це не збільшить, а навпаки зменшить його продажу. Так в супермаркетах, де наданий широкий асортимент товару, клієнт не завжди буде купувати його.

Такий же принцип діє і в кафе і магазинах де надано величезна меню і широкий вибір.Найпопулярнішими вважаються піцерії. Адже в такому закладі клієнтові не потрібно вибирати з величезної кількості асортименту.

Так на заході вже почали з’являтися магазини, які надають лише окремі групи товарів. Але в Росії такий тренд може і не бути популярним. Адже наші люди звикли економити час і купувати все в одному магазині. А не бігати по різних крамницях у пошуках необхідного продукту.

капсула сну

капсула сну

Швидкий життєвий темп призводить людей до депресій і хронічної втоми. Навіть коли людина не на роботі він вже не може повністю розслабитися і відпочити, як слід. А коли настає час відпустки, то часто трапляються рецидиви і людина хворіє.

Для того що б вирішити таку гостру проблему в Австралії почали створювати спеціалізовані «клініки сну», чисельність яких вже перевищила 70. Також існують і спеціальні готелі, які також спеціалізуються на спокійний сон, а не на розвагах.

Так сьогодні досить популярні «капсули сну», які широко використовує компанія Google. Офісні працівники можуть трохи відпочити, а потім показують високу працездатність. А ось в Японії створили готель «9h», який замість звичайних номерів пропонує саме «капсули сну».

Що ж стосується Росії, то в Москві і деяких великих містах при державних установах були створені сомнологіческіе центри. Так головний лікар одного з центрів зазначає, що за кілька років «капсули сну» стали дуже популярними серед працівників менеджменту.

Багато із співробітників приходять до центрів під час обідньої перерви для того що б відновити свої сили і трохи поспати. Також в подібних клініках з’явилася і нова процедура, яка передбачає лікування саме за допомогою сну.

При цьому на пацієнта надягають спеціальний шолом, і людина перебуває в стадії швидкого сну, яка вважається найбільш корисною. Таким чином, навіть на сні можна побудувати свій бізнес.

перенала пенсіонерів

перенала пенсіонерів

Японські компанії вирішили активізувати молодих співробітників. Для цього вони почали наймати на роботу своїх же співробітників, які вже пішли на пенсію. Це цілком традиційний корпоративний менеджмент. При такому ході конкуренція на ринку праці постійно зростає.

Такі проекти перенайма співробітників пенсійного віку почали застосовувати в Німеччині, в аграрному секторі. Адже дана тенденція створена для того що б збільшити працездатний вік.

За допомогою старших співробітників всередині компанії з’являються досвідчені консультанти, які запобігають конфлікти і сприяють ефективній співпраці різних поколінь.

Наслідуючи селебріті

Наслідуючи селебріті

Сьогодні для представниць слабкої статі створюються спеціальні сайти, які допоможуть їм, перетвориться в свого кумира або відому зірку. Так з його допомогою можна втілитися в образ селебріті, приміряти різні наряди і кардинально сміти свій імідж. Якщо клієнтові сподобається картинка, то він зможе придбати все необхідне на тому ж сайті.

На заході вже давно продається все те, що носять відомі люди. Клієнту необхідно лише знайти свій образ. На спеціальних порталах жінки дізнаються про новинки моди і стилю, підбирають схожі речі і за допомогою онлайн консультацій стилістів та інших користувачів даного проекту дізнаються, що їм найкраще підходить.

Всі послуги — підбір стилю, придбання речей і поїздок в місця кумирів забезпечуються за допомогою одного порталу, що вельми зручно.