Хоча роздрібний ринок меду в нашій країні вже досяг високого рівня розвитку, на цій бізнес-ідеї ще можна побудувати свою справу, яке буде приносити стабільний профіт.

biznes-ideya-otkrytiya-tochki-po-prodazhe-meda

Стартувати в подібному напрямку можна з невеликим інвестиційним капіталом (від півмільйона рублів).

Бізнес на відкритті точки з продажу меду

Споживачі рідко набувають мед в супермаркетах, оскільки вибір продукції в роздрібних мережах невеликий. До того ж, продавці в таких торгових точках погано розбираються в меді і його корисні властивості.

Ось чому покупці віддають перевагу спеціалізованим магазинам. Асортимент товару в таких точках набагато ширше. Там можна знайти не тільки мед різних сортів, але і супутню продукцію (маточне молоко, віск, прополіс і т.д.).

 

Як організувати бізнес на відкритті точки з продажу меду

Для відкриття спеціалізованого магазину досить орендувати невелике приміщення (від 10 квадратних метрів). Бажано, щоб воно розташовувалося в великому торговому комплексі або на місцевому ринку. В цьому випадку проблем з пошуком покупців не виникне.

Після того як підприємець знайде відповідне приміщення, необхідно знайти постачальників меду .

Закуповувати подібну продукцію можна у місцевих пасічників. В цьому випадку відпускна ціна буде невеликою. Однак набутий мед потрібно буде самостійно розфасовувати в пластикову або скляну тару.

Для цього буде потрібно придбати спеціальне пакувальне обладнання, а також найняти на роботу фасувальників. Однак вкладення швидко окупляться, оскільки на мед можна буде встановити максимальну націнку (до 150%).

Менш витратним варіантом є співпраця з оптовими постачальниками меду . В цьому випадку можна домовитися про доставку товару до магазину, скоротивши витрати на транспортування продукції. Однак в цьому випадку націнка на реалізований мед буде невеликий (в розмірі 50%).

Співпрацюючи з місцевими пасічниками, необхідно обов’язково перевірити наявність ветеринарного свідоцтва на партію відпускається меду, інакше у підприємця можуть виникнути проблеми з контролюючими органами.

kak-organizovat-biznes-po-otkrytiyu-tochki-prodazhi-meda

Сумарні витрати на формування товарного асортименту складуть близько 150 тисяч рублів. На покупку торгового обладнання доведеться витратити ще близько 100 тисяч рублів. Деяку частину капіталовкладень слід вкласти в рекламу торгової точки.

Розмір профіту від спеціалізованого магазину залежить від кваліфікації продавців-консультантів. Вони повинні добре розбиратися в сортах меду, знати його цілющі властивості, правила його споживання.

Якщо мед буде продаватися у великих обсягах, вкладення в подібний проект окупляться вже через кілька місяців роботи.