Бізнес-ідея відкриття точки з продажу меду
Хоча роздрібний ринок меду в нашій країні вже досяг високого рівня розвитку, на цій бізнес-ідеї ще можна побудувати свою справу, яке буде приносити стабільний профіт.
Стартувати в подібному напрямку можна з невеликим інвестиційним капіталом (від півмільйона рублів).
Бізнес на відкритті точки з продажу меду
Споживачі рідко набувають мед в супермаркетах, оскільки вибір продукції в роздрібних мережах невеликий. До того ж, продавці в таких торгових точках погано розбираються в меді і його корисні властивості.
Ось чому покупці віддають перевагу спеціалізованим магазинам. Асортимент товару в таких точках набагато ширше. Там можна знайти не тільки мед різних сортів, але і супутню продукцію (маточне молоко, віск, прополіс і т.д.).
Як організувати бізнес на відкритті точки з продажу меду
Для відкриття спеціалізованого магазину досить орендувати невелике приміщення (від 10 квадратних метрів). Бажано, щоб воно розташовувалося в великому торговому комплексі або на місцевому ринку. В цьому випадку проблем з пошуком покупців не виникне.
Після того як підприємець знайде відповідне приміщення, необхідно знайти постачальників меду .
Закуповувати подібну продукцію можна у місцевих пасічників. В цьому випадку відпускна ціна буде невеликою. Однак набутий мед потрібно буде самостійно розфасовувати в пластикову або скляну тару.
Для цього буде потрібно придбати спеціальне пакувальне обладнання, а також найняти на роботу фасувальників. Однак вкладення швидко окупляться, оскільки на мед можна буде встановити максимальну націнку (до 150%).
Менш витратним варіантом є співпраця з оптовими постачальниками меду . В цьому випадку можна домовитися про доставку товару до магазину, скоротивши витрати на транспортування продукції. Однак в цьому випадку націнка на реалізований мед буде невеликий (в розмірі 50%).
Співпрацюючи з місцевими пасічниками, необхідно обов’язково перевірити наявність ветеринарного свідоцтва на партію відпускається меду, інакше у підприємця можуть виникнути проблеми з контролюючими органами.
Сумарні витрати на формування товарного асортименту складуть близько 150 тисяч рублів. На покупку торгового обладнання доведеться витратити ще близько 100 тисяч рублів. Деяку частину капіталовкладень слід вкласти в рекламу торгової точки.
Розмір профіту від спеціалізованого магазину залежить від кваліфікації продавців-консультантів. Вони повинні добре розбиратися в сортах меду, знати його цілющі властивості, правила його споживання.
Якщо мед буде продаватися у великих обсягах, вкладення в подібний проект окупляться вже через кілька місяців роботи.
Добавить комментарий