Керівництва, викладені в цьому матеріалі, допоможуть визначити, чи вигідно організовувати бізнес, пов’язаний з реалізацією м’яса, а також розібратися, з чого слід починати, які матеріальні та фінансові ресурси знадобляться для старту бізнес-ідеї по відкриттю м’ясного магазину.

biznes-ideya-otkrytiya-myasnogo-magazina

Організація торговельної точки для продажу м’яса та різних напівфабрикатів — це дуже прибутковий вид підприємництва . Підійшовши до цієї справи відповідально і грамотно і організувавши всі етапи від закупівлі до продажу, можна отримає солідний дохід.

Бізнес на відкритті м’ясного магазину

У всі часи потреба в харчових продуктах залишається незмінною. І далеко не останнє місце в їхньому списку займає м’ясо, яке забезпечує організм людини цінними білками.

Саме тому бізнес по реалізації м’яса завжди буде привабливим і актуальним.

Як організувати бізнес на відкритті м’ясного магазину

Перше, з чого починається будь-яка підприємницька діяльність, — це реєстрація. І тут слід зробити вибір, що краще зареєструвати — ІП або ТОВ.

Другий варіант передбачає наявність пайовиків, що мають рівні права.

Роздрібна торгівля, згідно з ПК РФ, потрапляє під пільгове оподаткування: патентна форма, так звана спрощена система (для ІП) або єдиний податок.

Які знадобляться документи для продажу м’яса

  1. Акт ветеринарної служби з результатами обстеження торгової точки. Видається Росспоживнаглядом;
  2. Довідка від ветеринарного лікаря, що надає право торгувати м’ясом;
  3. Обов’язково повинна бути книга скарг;
  4. Документи, видані пожежною службою;
  5. Дозвільні документи, видані ветеринарною службою;
  6. Санітарна книжка у кожного працівника.

Приміщення для реалізації продуктів з м’яса

Важливим моментом у виборі приміщення є прохідність місця . Це основний критерій, на який необхідно орієнтуватися. Від нього залежить кількість потенційних покупців, а значить, і дохід підприємства.

 

kak-organizovat-biznes-po-otkrytiyu-myasnogo-magazina

Далі слід визначитися, який саме варіант найбільш підходить Вам.

Це може бути окремий магазин або павільйон у великому торговому комплексі. Відмінний вибір — лавка, розташована поблизу продуктового супермаркету.

Приміщення м’ясного павільйону ділиться умовно на 3 зони:

  • торгова;
  • обробна зона для виготовлення напівфабрикатів;
  • зона для обвалки м’ясних туш.

Торгову зону можна розташувати разом з обробною, але їх слід відгородити непрозорою ширмою.

Необхідне обладнання м’ясного магазину

Устаткування підрозділяється на допоміжне і основне:

До останнього відноситься холодильна камера площею від чотирьох квадратних метрів, охлаждаемая вітрина, призначена для викладки м’ясних напівфабрикатів, морозильна камера (її температура може коливатися від 22 до 28 градусів).

Також знадобиться вагове обладнання, в тому числі промислові ваги, щоб мати можливість зважувати цілі туші. Для рубки знадобиться колода і дві сокири. Для отримання фаршу — електром’ясорубка промислової потужності.

Допоміжне обладнання м’ясного магазину:

  • ножі для різних операцій з м’ясом;
  • калькулятор;
  • тара і пакувальний матеріал для зберігання м’ясних напівфабрикатів;
  • гарячий стіл для упаковки;
  • спеціальний одяг;
  • цінники;
  • градусник для підтримки в холодильних камерах необхідної температури.

biznes-na-otkrytii-myasnogo-magazina

Може також знадобитися обладнати мийні крани бойлером.

Асортимент товарів для реалізації в м’ясному магазині:

  • всі види м’яса;
  • тваринні жири;
  • напівфабрикати;
  • субпродукти;
  • фасовані шматки.

Вибір постачальника м’ясного магазину

Перед тим як зайнятися реалізацією, слід укласти договір про постачання високоякісного свіжого м’яса .

Важливо заздалегідь визначитися з постачальниками, які зможуть своєчасно забезпечувати необхідним обсягом продукції. Це можуть бути селянські господарства або ферми, що знаходяться недалеко від торгової точки.

Складаючи договір з постачальниками, необхідно обумовити такі моменти:

  1. Закупівельна ціна м’яса;
  2. Вагова характеристика товару;
  3. Вікова категорія забійних тварин (вона не повинна бути більше двох років);
  4. Довідка з ветеринарної служби, що підтверджує, що тварина була абсолютно здоровим;
  5. Кількість туш.

Важливо знати, що будуть втрати у вазі, які обумовлені завітрювання і всиханням продукції. Вони можуть становити близько двох відсотків від загального обсягу.

Працівники м’ясного магазину

І останнє питання, яке треба вирішити, — підбір штату працівників підприємства.

assortiment-tovara-myasnogo-magazina

Для функціонування м’ясного магазину досить буде трьох осіб: м’ясник, кухар і продавець.

Одним з них може бути сам організатор підприємства.