Бізнес-ідея доставка їжі в офіси
Сьогодні вже нікого не здивувати доставкою обідів на робочі місця. Адже не всі підприємства можуть організувати для своїх працівників їдальні. При невеликих витратах даний бізнес-ідея досить швидко окупається, але на початковому етапі складності можуть виникнути з пошуком клієнтів.
Напрям діяльності
Багато хто думає, що бізнес з доставки готової їжі має на увазі її самостійне приготування. Насправді це не найкращий варіант, тому що для цього доведеться отримати спеціальний дозвіл від СЕС, виділити приміщення з особливими умовами для приготування їжі і т.д. Набагато вигідніше співпрацювати з міськими столовими та іншими точками громадського харчування .
Що ж являє собою одна з найпростіших схем роботи:
Для початку варто укласти договір з місцевою їдальнею . Ціна на їжу там набагато нижче, ніж в кафе або ресторанах, а для простого обіду вишукані страви не потрібні. Можна також домовитися з шашликовими, павільйонами з продажу пиріжків і т.д.
Головне, щоб виробник їжі зміг надати документ на якість всієї своєї продукції. Копії цих документів мають бути завжди при підприємця, щоб уникнути проблем з контролюючими органами.
Далі з самого ранку на своєму транспорті підприємець заїжджає до партнерів за готовою продукцією, кладе її в спеціальні сумки і ближче до обіду починає розвозити їжу по офісах.
Стартовий капітал для бізнесу
Насамперед потрібно купити автомобіль. Добре, якщо він вже є. Якщо ж ні, то краще придбати звичайну легковик з містким і зручним багажником. Коштує вона близько 400 тис.
Доставляти і переносити їжу зручно в спеціальних термосумках або контейнерах. Їх вартість приблизно однакова і становить близько 5 тис. Термосумки зручніше і легше, зате контейнери довговічніше. Незалежно від вибору, вироби повинні бути з об’ємом мінімум в 20 літрів. Разом на три сумки знадобиться 15 тис.
пошук клієнтів
Одне з найскладніших справ — зібрати базу постійних клієнтів . Приблизно 70% обслуговуваних людей є працівниками офісів, решта 30% припадають на співробітників невеликих державних контор, в яких відсутні їдальні.
Перед початком пошуку клієнтів треба, що називається, «промацати грунт». Тобто дізнатися, чи є конкуренти по даному напрямку в місті, які у них ціни і асортимент.
Далі настає час відвідування офісних установ. Працівникам пропонується ознайомитися з прайс-листом на доставку їжі.
Щоб отримати відразу декілька клієнтів, добре спрацьовує пропозицію знижки за умови замовлення обіду для трьох і більше осіб.Ті, хто сумнівався, зазвичай відразу вирішуються і разом з іншими колегами укладають договір на доставку їжу.
Це вигідно не тільки клієнтам, але і самому підприємцю, так як доставляти відразу багато їжі в одне місце вигідніше, ніж по 1-2 страви в кілька.
Крім прямих пропозицій, можна також дати оголошення в місцеві друковані видання. Багато офісних працівників за обідом люблять почитати газети, і їм напевно на очі попадеться потрібна інформація.
очікуваний прибуток
Зазвичай націнка на одну одиницю доставленої їжі становить 30%. Бізнес можна вважати успішним в разі, коли вдається знайти хоча б 40 постійних клієнтів. Прибуток в місяць при такому мінімальному кількості клієнтів становить 20 тис.
Але важливо розуміти, що досягнення даного показника тільки початок і вже через рік бажано обзавестися великою клієнтською базою в 80 чоловік. Це дасть можливість відкладати певну суму на ремонт автомобіля, який доведеться щодня експлуатувати.
Якщо число клієнтів перевалить за сотню, то варто подумати про розширення бізнесу і взяти в помічники одного працівника з особистим автотранспортом.
Добавить комментарий