Мода на здорове харчування поступово набуває все більше і більше прихильників в нашій країні. Люди намагаються віддавати перевагу якісним продуктам, виготовленим без додавання барвників і консервантів.

бізнес-ідея установки фреш-автомата

Якщо раніше більшість відвідувачів ресторанів і кафе обирало пакетовані соки, то сьогодні улюбленими напоями громадян із середнім рівнем доходів є фреші і це хороша ідея для бізнесу.

Бізнес на установці фреш-автомата

На роздрібної реалізації свіжих соків можна організувати прибутковий бізнес з невеликими вкладеннями на старті . Для цього достатньо придбати вендинговий апарат, який продає апельсиновий фреш, і встановити його в місці з високою прохідністю.

 

Фреш-автомат дозволяє не тільки придбати склянку свіжовичавленого соку, а й простежити за процесом його приготування . Клієнту не доводиться сумніватися в якості напою. Сік віджимається прямо у нього на очах.

Як організувати бізнес по установці фреш-автомата

Цей процес досить захоплюючий для дітей, які часто стають клієнтами подібного бізнесу. Для покупки фреш-автомата підприємцю потрібно близько 500 тисяч рублів.

На російському ринку поки немає виробників подібного обладнання. Підприємцю варто звернути увагу на вендингові апарати, виготовлені в Іспанії.

Такі фреш-автомати відрізняються розширеним функціональним набором, антивандальним корпусом, можливістю регулювання температури соку .

Подібні вендингові апарати легко обслуговувати.

Єдиною складністю, з якою може зіткнутися підприємець, є необхідність закупівлі фруктів певних розмірів. Однак ця проблема вирішувана — досить знайти постачальників апельсинів, які підходять за розміром для механізму віджиму.

як організувати бізнес по установці фреш-автомата

Дохід від фреш-автомата

Прибутковість подібного вендінгового бізнесу залежить від місця установки фреш-автомата.

Безпрограшним варіантом стане його розміщення в торгово-розважальному центрі, гіпермаркеті, спа-салоні, фітнес-клубі або в будь-якому закладі, призначеному для людей, які ведуть здоровий спосіб життя.

Встановити фреш-автомат можна на площі в 1 квадратний метр, що дозволяє мінімізувати витрати на оренду приміщення до мінімуму.

Вартість свіжовичавленого соку визначається підприємцем самостійно (в залежності від об’єму порції і поточних цін в регіоні). У будь-якому випадку, собівартість реалізованого напою буде в рази нижче, ніж його відпускна ціна.

Фреш-автомат може приносити щомісячний прибуток в розмірі 100 тисяч рублів. Це дозволить окупити витрати на старті вже протягом півроку роботи.