Приймаючи рішення про вступ в бізнес з роздрібної торгівлі м’ясом, треба чесно відповісти собі на основне питання будь-якого бізнесу — чи зможу я забезпечити такі умови кінцевого споживача, щоб він захотів користуватися моїми послугами і купувати саме мій товар, в вашому випадку — м’ясо?

бізнес з торгівлі м'ясом

Бізнес по торгівлі м’ясом

Слід враховувати, що в даний час на ринку з торгівлі продуктами харчування в роздріб, в тому числі м’ясом, склалася потужна конкуренція між великими гравцями, воювати з якими простій людині дуже проблематично.

Якщо ж ви впевнені в своїх силах, то можна використовувати дану бізнес-ідею і починати організацію бізнесу.

Як організувати бізнес з торгівлі м’ясом

Для того щоб торгувати м’ясом необхідно вирішити кілька питань:

1. Стати індивідуальним підприємцем або заснувати ТОВ . ІП можна відкривати, якщо ви плануєте торгувати самі, і буде одна торгова точка. У всіх інших випадках вигідніше відкривати ТОВ.

Система оподаткування — єдиний поставлений податок, який розраховується від торгової площі. Дана процедура досить проста і мало витратна. При цьому буде необхідно придбати і зареєструвати в податковій інспекції касові апарати по одному на торгову точку.

2. Підібрати торгові точки . Місця для торгівлі повинні бути в прохідних місцях: в районі ринків, спальних районах, де більше потенційних покупців. Торгові точки беруться в оренду або купуються у власність.

Друге більш вигідно в довгостроковій перспективі, але неактуально на першому етапі відкриття бізнесу.Для початку підійде приміщення в 15,5-20 квадратних метрів.

 

3. Необхідно підібрати персонал . Найболючіше питання для будь-якого бізнесу в Росії. Для торгівлі м’ясом необхідний продавець і рубач м’яса. Продавець повинен бути чесним і не зловживати спиртними напоями.

Такий продавець рідкість для нашої країни. Він відповідає за продаж м’яса, правильну розкладку продуктів та їх зберігання. Часто на початковому етапі до торгівлі залучають родичів.

як організувати бізнес з торгівлі м'ясом

Рубщик — професія унікальна і відповідальна . Товарний вигляд продукту залежить саме від його діяльності. Також потрібно бухгалтер і прибиральник приміщень. На першому етапі послуги з ведення бухобліку може вести стороння організація.

Адміністративну роботу власник веде сам. При розширенні бізнесу можна найняти керуючого.

4. Паралельно потрібно вирішити питання з СЕС і пожежною охороною по отриманню дозволів для торгівлі м’ясом в вашому приміщенні. У продавця і рубщика м’яса повинні бути санітарні книжки.

Їх найчастіше перевіряють контролюючі органи. Також необхідний дозвіл від СЕС для виробництва субпродуктів, зокрема, фаршу. М’ясо, кілька днів провівши на вітрині, обвітрюється і втрачає товарний вигляд.

Для подальшого продажу його необхідно переробляти в фарш. Будь-яке місце для торгівлі продуктами повинно бути обладнане раковиною з проточною водою для миття рук і місцем для оброблення продуктів.

5. Придбання обладнання . У комплект обладнання для торгової точки входять: кілька холодильних і морозильних вітрин, морозильні камери, ваги, обробні колоди, набір ножів, сокиру і електром’ясорубка.

6. Наступне питання, яке потребує вирішення — підбір постачальників продукції . Основну номенклатуру можна купувати безпосередньо на бойнях: свинина і яловичина в напівтушах, субпродукти .

Остання позиція є дуже важливою, так як на субпродукти є підвищений попит з боку покупців, і в місцях оптового продажу його купують швидко.

Раніше можна було заощадити на закупівлю м’яса, набуваючи його у селян, але в даний час весь забій худоби для подальшої реалізації в роздрібній торгівлі повинен бути здійснений в спеціалізованих організаціях.

На всю м’ясну продукцію повинні бути ветеринарні сертифікати, які зберігаються в торговій точці. На тушах повинні бути спеціальні штампи, які ставляться при забої.

Для збільшення обороту необхідно розширити асортимент товарів, що продаються. Але все це індивідуально, залежно від регіону торгівлі. На першому етапі м’ясо і м’ясопродукти необхідно завозити невеликими партіями.

Охолоджене м’ясо може бути виставлено на продаж не більше 1,5 доби, в подальшому потребує заморожуванні. Заморожене м’ясо, виставлене на вітрину, обвітрюється і переробляється в фарш.

Для початку бізнесу його необхідно активно рекламувати. В районі магазину можна поставити плакат-запрошення, рознести і розкласти в поштові скриньки листівки в будинках, які розташовані поруч з торговою точкою.

бізнес-ідея торгівлі м'ясом

Вкладення в м’ясний бізнес

Фінансова сторона питання — на відкриття одного торгового місця необхідно затратити близько 5000 доларів. Середня націнка на м’ясо становить близько 30%. При відкритті першої точки необхідно максимально знижувати витрати.

І на закінчення інформація для оптимістів — одна торгова точка буде приносити мінімальний прибуток, якщо продавцем там будете ви. Якщо всюди будуть наймані працівники, а собі ви залишаєте тільки адміністративні функції, то необхідно не менше 5 торгових місць.