В даний час ринок вантажоперевезень активно розвивається, і ця бізнес-ідея привертає все більше підприємців.

По-перше, він не вимагає відразу великих інвестицій. Можна придбати 1-2 автомобіля і почати заробляти.

По-друге, принцип його дії досить простий і зрозумілий, і при грамотному підході такий бізнес буде приносити стабільний прибуток.

І по-третє, попит на послуги вантажоперевезення стабільно високий.

бізнес-ідея відкриття вантажоперевезень

Бізнес на відкритті грузопревозок

Головне — розуміти принципи роботи в сфері вантажоперевезень, визначитися зі схемою роботи і перспективами розвитку, прорахувати фінансові показники і окреслити коло потенційних клієнтів.

Не варто відразу брати величезні кредити і купувати великий автопарк. Почавши з невеликих обсягів вантажоперевезень на одному-двох автомобілях, ви зможете визначитися, наскільки це ваша сфера, і в подальшому вже розширювати автопарк.

Юридичне оформлення вантажоперевезень

Фірму з вантажоперевезень можна зареєструвати як ТОВ або як ІП . Багато підприємців починають вести бізнес з вантажоперевезень без реєстрації юридичної особи, маючи у власності одну вантажну «Газель», оскільки половина доходу витрачається на бензин і запчастини, а якщо ще й сплачувати податки (близько 20% від доходу), то в результаті власнику залишається зовсім невелика прибуток.

Але ніхто не довірить приватній особі великі замовлення на перевезення великих вантажів на далекі відстані. Якщо вести бізнес серйозно, необхідно оформити свою підприємницьку діяльність в податковій. І, відповідно, отримати всі необхідні документи. В першу чергу — це ліцензія на вантажоперевезення.

 

Для отримання ліцензії необхідно зібрати пакет документів, і протягом 30 днів отримати офіційний документ.

Крім того, важливо серйозно підійти до питання складання договору про надання послуг, прописати в ньому всі моменти по відповідальності вантажоперевізника і вантажовідправника.

Персонал фірми з вантажоперевезень

На перших порах можна все робити самому — приймати замовлення, оформляти документи і возити вантажі . Також є диспетчерські служби, які можуть приймати ваші замовлення за певну комісію (близько 10%).

Коли парк автомобілів і обсяг замовлень ще невеликий, послуги таких служб будуть дешевше, ніж найм власного персоналу.

як організувати бізнес на вантажоперевезеннях

Але для ефективної роботи слід подумати про наймання грамотного диспетчера, який буде приймати і оформляти замовлення, розраховувати вартість, висилати комерційні пропозиції.

При цьому треба шукати людину з грамотною мовою, і високими комунікативними навичками, який готовий багато спілкуватися по телефону.

Оскільки ринок вантажоперевезень досить великий, просто сидіти і чекати дзвінка клієнтів було б малоефективним. Сьогодні треба дзвонити клієнтові першим. І пропонувати свої послуги.

Холодні дзвінки і прямі продажі — важлива частина роботи по розширенню клієнтської бази. На перших порах її теж може виконувати диспетчер, але краще найняти окремого менеджера з продажу.

Диспетчер, менеджер — це обслуговуючий персонал. А головні виконавці — це водії автомобілів. До їх підбору треба підходити з особливою ретельністю, оскільки від сумлінності і майстерності водія залежить якість надаваних вами послуг і оперативність доставки вантажів.

Не варто економити на зарплаті, водії повинні бути задоволені умовами роботи, щоб у них не виникло бажання вкрасти або несумлінно виконати роботу.

Багато клієнтів вважають за краще звертатися в одну компанію і отримувати сервіс за принципом «одного вікна». Замовивши перевезення вантажу, клієнт не хоче турбуватися про його упаковці і навантаженні.

Тому якщо ви плануєте розширювати свій бізнес і рости, варто подумати про додатковий сервіс, наймі вантажників і пакувальників.

За додаткові послуги можна брати додаткову плату, і, отже, збільшувати свій прибуток. Якщо додатковою послугою Ви зробите перевезення негабаритних вантажів , то для Вашого бізнесу — це безсумнівно буде незаперечним плюсом.

бізнес відкриття вантажоперевезень

Автопарк фірми з вантажоперевезень

Як вже говорилося вище, відразу закуповувати багато автомобілів необов’язково . Але навіть якщо ви купуєте тільки один автомобіль, краще вибирати імпортні якісні марки. Така машина прослужить довше, а витрат на ремонт і запчастини буде менше, ніж при обслуговуванні вітчизняної техніки.

Сьогодні існують різні інструменти фінансування, що дозволяють купити автомобіль в кредит або лізинг. Це може бути вигідно, якщо є чіткий бізнес-план і розуміння, як будуть повертатися позикові кошти.

У середньому можна орієнтуватися на оборот в 500-600 тисяч рублів при автопарку в вісім одиниць техніки.

Важливо розуміти, що організовуючи фірму за принципом «дешево і сердито», ви привернете певний пул клієнтів, які не дбають про якість послуг. Але і заробити з такою позицією буде складніше.

Краще робити ставку на якість, адекватно оцінювати вартість цієї якості і будувати з клієнтами довгострокові відносини, засновані на взаємній задоволеності.