Бізнес-ідея відкриття вантажоперевезень
В даний час ринок вантажоперевезень активно розвивається, і ця бізнес-ідея привертає все більше підприємців.
По-перше, він не вимагає відразу великих інвестицій. Можна придбати 1-2 автомобіля і почати заробляти.
По-друге, принцип його дії досить простий і зрозумілий, і при грамотному підході такий бізнес буде приносити стабільний прибуток.
І по-третє, попит на послуги вантажоперевезення стабільно високий.
Бізнес на відкритті грузопревозок
Головне — розуміти принципи роботи в сфері вантажоперевезень, визначитися зі схемою роботи і перспективами розвитку, прорахувати фінансові показники і окреслити коло потенційних клієнтів.
Не варто відразу брати величезні кредити і купувати великий автопарк. Почавши з невеликих обсягів вантажоперевезень на одному-двох автомобілях, ви зможете визначитися, наскільки це ваша сфера, і в подальшому вже розширювати автопарк.
Юридичне оформлення вантажоперевезень
Фірму з вантажоперевезень можна зареєструвати як ТОВ або як ІП . Багато підприємців починають вести бізнес з вантажоперевезень без реєстрації юридичної особи, маючи у власності одну вантажну «Газель», оскільки половина доходу витрачається на бензин і запчастини, а якщо ще й сплачувати податки (близько 20% від доходу), то в результаті власнику залишається зовсім невелика прибуток.
Але ніхто не довірить приватній особі великі замовлення на перевезення великих вантажів на далекі відстані. Якщо вести бізнес серйозно, необхідно оформити свою підприємницьку діяльність в податковій. І, відповідно, отримати всі необхідні документи. В першу чергу — це ліцензія на вантажоперевезення.
Для отримання ліцензії необхідно зібрати пакет документів, і протягом 30 днів отримати офіційний документ.
Крім того, важливо серйозно підійти до питання складання договору про надання послуг, прописати в ньому всі моменти по відповідальності вантажоперевізника і вантажовідправника.
Персонал фірми з вантажоперевезень
На перших порах можна все робити самому — приймати замовлення, оформляти документи і возити вантажі . Також є диспетчерські служби, які можуть приймати ваші замовлення за певну комісію (близько 10%).
Коли парк автомобілів і обсяг замовлень ще невеликий, послуги таких служб будуть дешевше, ніж найм власного персоналу.
Але для ефективної роботи слід подумати про наймання грамотного диспетчера, який буде приймати і оформляти замовлення, розраховувати вартість, висилати комерційні пропозиції.
При цьому треба шукати людину з грамотною мовою, і високими комунікативними навичками, який готовий багато спілкуватися по телефону.
Оскільки ринок вантажоперевезень досить великий, просто сидіти і чекати дзвінка клієнтів було б малоефективним. Сьогодні треба дзвонити клієнтові першим. І пропонувати свої послуги.
Холодні дзвінки і прямі продажі — важлива частина роботи по розширенню клієнтської бази. На перших порах її теж може виконувати диспетчер, але краще найняти окремого менеджера з продажу.
Диспетчер, менеджер — це обслуговуючий персонал. А головні виконавці — це водії автомобілів. До їх підбору треба підходити з особливою ретельністю, оскільки від сумлінності і майстерності водія залежить якість надаваних вами послуг і оперативність доставки вантажів.
Не варто економити на зарплаті, водії повинні бути задоволені умовами роботи, щоб у них не виникло бажання вкрасти або несумлінно виконати роботу.
Багато клієнтів вважають за краще звертатися в одну компанію і отримувати сервіс за принципом «одного вікна». Замовивши перевезення вантажу, клієнт не хоче турбуватися про його упаковці і навантаженні.
Тому якщо ви плануєте розширювати свій бізнес і рости, варто подумати про додатковий сервіс, наймі вантажників і пакувальників.
За додаткові послуги можна брати додаткову плату, і, отже, збільшувати свій прибуток. Якщо додатковою послугою Ви зробите перевезення негабаритних вантажів , то для Вашого бізнесу — це безсумнівно буде незаперечним плюсом.
Автопарк фірми з вантажоперевезень
Як вже говорилося вище, відразу закуповувати багато автомобілів необов’язково . Але навіть якщо ви купуєте тільки один автомобіль, краще вибирати імпортні якісні марки. Така машина прослужить довше, а витрат на ремонт і запчастини буде менше, ніж при обслуговуванні вітчизняної техніки.
Сьогодні існують різні інструменти фінансування, що дозволяють купити автомобіль в кредит або лізинг. Це може бути вигідно, якщо є чіткий бізнес-план і розуміння, як будуть повертатися позикові кошти.
У середньому можна орієнтуватися на оборот в 500-600 тисяч рублів при автопарку в вісім одиниць техніки.
Важливо розуміти, що організовуючи фірму за принципом «дешево і сердито», ви привернете певний пул клієнтів, які не дбають про якість послуг. Але і заробити з такою позицією буде складніше.
Краще робити ставку на якість, адекватно оцінювати вартість цієї якості і будувати з клієнтами довгострокові відносини, засновані на взаємній задоволеності.
Добавить комментарий