Підприємці-початківці, які мають скромним інвестиційним капіталом, шукають такі бізнес-ідеї , в яких можливий легкий старт.

бізнес-ідея відкриття студії експрес манікюру

Одним з варіантів відкриття своєї справи з мінімальними витратами часу і коштів є створення студії експрес-манікюру.

Бізнес на відкритті студії експрес манікюру

Подібну студію експрес-манікюру можна розмістити в одному з великих торгово-розважальних центрів міста .

Бажано вибирати такий район, де є скупчення офісних будівель, адже подібний бізнес орієнтований на жінок з достатком вище середнього.

Як організувати бізнес з відкриття нейл-бару

Для розміщення нейл-бару буде досить 10 квадратних метрів площі.

 

Сумарні витрати на відкриття студії експрес-манікюру складуть близько 400 тисяч рублів . Ці кошти підуть на закупівлю барної стійки, меблів, першої партії витратних матеріалів (лаків, гелів, закріплювачів і т.д.), оформлення ІП, оплату депозиту по оренді приміщення та виплату зарплати персоналу.

Щоб клієнти захотіли скористатися послугами нейл-бару, тривалість манікюру повинна складати не більше 30 хвилин. Подібна експрес-послуга приверне бізнес-леді, у яких немає часу на відвідування спеціалізованих салонів.

Щоб збільшити прибутковість бару, необхідно постійно розширювати спектр пропонованих послуг.Оскільки більшість молодих мам ходять на шопінг разом зі своїми дочками, має сенс робити манікюр не тільки дорослим, але й дітям.

Оскільки орендна плата в великих торгових центрах досить висока, бізнесменові потрібно буде встановити ціни на послуги трохи вище, ніж середньоринкові. За одну процедуру слід брати близько 600 рублів, в іншому випадку термін окупності інвестицій збільшиться.

як організувати бізнес з відкриття нейл-бару

Для роботи в нейл-барі необхідно працевлаштувати трьох майстрів нігтьового сервісу і одного адміністратора, який буде стежити за якістю надання послуг і вести облік витратних матеріалів.

Бізнесмену потрібно буде організувати оптову закупівлю професійних засобів для нейл-арту в одному зі спеціалізованих салонів свого міста або в інтернеті.

Витрати на рекламу в подібному бізнесі мінімальні. Експрес-манікюр робиться прямо на очах у відвідувачів торгового центру, тому підприємцю не потрібно вкладати великі кошти в просування подібної послуги.

Період розкрутки такого бару, як правило, не перевищує 3-6 місяців, а термін окупності стартових вкладень становить не більше 1 року.