Однією з перспективних бізнес-ідей є відкриття високоприбуткового фаст-фуду.

бізнес-ідея відкриття йогурт-бару

Однак в сфері громадського харчування панує жорстка конкуренція, тому новачкам буває складно зайняти свою нішу. Єдиним виходом з такої ситуації може стати освоєння нового напрямку в подібній комерційної діяльності. Одним з них є продаж замороженого йогурту .

Бізнес на відкритті йогурт-бару

Цей продукт успішно завойовує популярність серед російських споживачів. Його перевага в порівнянні з морозивом полягає у високому вмісті вітамінів і корисних речовин.

Придбати порцію замороженого йогурту можна в спеціальних барах. Там його продають разом з різними наповнювачами (фруктами, мюслі, сиропами і т.д.).

 

Як організувати бізнес з відкриття йогурт-бару

Що необхідно для відкриття і просування подібної торговельної точки:

Бізнесмену необхідно, перш за все, знайти вдале місце для її розміщення. Успішність бізнесу в сфері фаст-фуду повністю залежить від трафіку.

Щоб швидко окупити стартові витрати, необхідно домогтися мінімальної щоденної відвідуваності йогурт-бару в 5-10 чоловік. Для розміщення торгової точки відмінно підійдуть аквапарки, торгові центри, а також вокзали і аеропорти.

Вкладення коштів в йогурт-бар

Для успішного старту в цьому напрямку необхідний початковий капітал в 600-700 тисяч рублів .

Більша частина коштів (300 тисяч рублів) піде на придбання комплекту обладнання (спеціального фрізера, міксера, пристосування для нарізки фруктів), меблів (барної стійки, стільців).

як організувати бізнес з відкриття йогурт-бару

Деякі засоби доведеться витратити на оформлення дозвільної документації та рекламу йогурт-бару в місцевих ЗМІ.

Крім того, 200-300 тисяч необхідно для придбання першої партії продуктів для запуску бізнесу.

На думку експертів, стартувати в цій сфері бажано на початку літа. У цьому випадку навіть при невеликому трафіку стартові інвестиції вдасться окупити до кінця осені.

Що стосується співробітників, то бізнесмену необхідно найняти на роботу двох барменів. Ведення бухгалтерії можна передати на аутсорсинг.

Займатися пошуком надійних постачальників і доставкою продуктів бізнесмен зможе самостійно (за наявності особистого транспорту і розвинених комунікативних навичок).

Для того щоб прибутковість бізнесу не впала в осінньо-зимовий період, можна розширити спеціалізацію йогурт-бару. Наприклад, високий прибуток може принести реалізація гарячого шоколаду або молочних коктейлів.