Мило є не тільки товаром першої необхідності, який є в кожному будинку, але і відмінним носієм рекламної інформації і непоганий ідеєю бізнесу .

як організувати бізнес з виробництва рекламного милаНа виготовленні подібної продукції можна організувати власний бізнес.

Бізнес по виробництву рекламного мила

Ринок мила ручної роботи в нашій країні ще далекий від насичення. Що стосується рекламної продукції, то зайняти свою нішу в цій сфері комерційної діяльності може кожен.

Попит на подібні товари значно збільшується. На відміну від звичайної друкованої продукції, мило з логотипом надовго залишається у потенційних споживачів і використовується за прямим призначенням.

 

Таким чином, у клієнта завжди буде нагадування про послуги фірми, логотип якої зображений на шматку мила. До того ж, подібна рекламна продукція не викликає у людей негативні емоції, як, наприклад, незліченні листівки і буклети, які щодня розповсюджують промоутери.

Як організувати бізнес з виробництва рекламного мила

Щоб організувати власний бізнес на виготовленні рекламного мила, потрібен мінімальний стартовий капітал.

Як свідчить практика, щоб відкрити домашню миловарні досить 5 тисяч рублів . Цих коштів буде достатньо для придбання першої партії витратних матеріалів.

Підприємцю потрібно буде закупити кілька кілограмів якісної мильної основи, різні ефірні масла, парфумерні добавки, барвники і т.д.

Крім того, слід придбати спеціальну каструлю (обсяг залежить від масштабів діяльності).

Підприємцю також знадобляться точні настільні ваги для правильного розрахунку кількості інгредієнтів, що входять до складу продукції.

Сам процес виготовлення рекламного мила досить простий. У каструлю потрібно залити мильну основу і додати інші інгредієнти (в залежності від типу продукції і побажань замовника).

бізнес-ідея виробництва рекламного мила

Після цього суміш кип’ятиться і розливається по формах, в які попередньо кладуть брелоки з логотипом компанії замовника.

Собівартість одного шматка рекламного мила масою 100 грам, як правило, не перевищує 30 рублів.Роздрібна ціна такої продукції становить близько 100 рублів.

Замовниками рекламного мила можуть стати салони краси, оздоровчі центри, сауни і лазні, хімчистки, різні торгові підприємства і т.д.

Зрозуміло, підприємцю доведеться затратити певні кошти на рекламу продукції. Однак витрати можна звести до мінімуму, якщо безкоштовно поширювати зразки рекламного мила по фірмам та організаціям свого міста.