На перший погляд може здатися, що відкрити агентство з нерухомості дуже важко, але насправді це не так. Та й бізнес цей досить прибутковий.

Люди продають і купують квартири, забудовники будують нові висотки. А більшою популярністю стали користуватися приватні будинки.

Також люди все частіше вдаються до послуг агентства для того, щоб знайти щось гідне, і послуги у них зовсім недешеві.

бізнес з відкриття агентства нерухомості

Але потрібно себе показати з такою гарною боку, щоб не стати банкрутом або дрібним агентством.

Прибуток буде йти дуже велика, головне мати початковий капітал, так що бізнес-ідея агентства нерухомості досить перспективна.

Бізнес по відкриттю агентства нерухомості

Ріелторське агентство займається продажем і покупкою житла і приватних будинків, а також орендою квартир і приміщень. На оренді квартир можна більше заробити, ніж на продажу.

Адже люди частіше або знімають, або здають квартири та офісні приміщення. Також потрібно розбиратися в документах з продажу квартир та оформленні договорів.

Як організувати бізнес з відкриття агентства нерухомості

Для початку потрібно визначитися, де буде розташовуватися ваш офіс. Чи будете його купувати або брати в оренду.

Зібрати всі необхідні документи:

1) Заява для реєстрації.

2) Оформити ІПН.

3) Оплатити відповідний податок державі.

4) Обов’язково потрібно скласти бізнес-план.

Налаштуйтеся на те, що перші півроку доведеться тільки витрачати гроші. І дуже багато. Бізнес в нерухомості непостійний. Його частіше порівнюють з великим механізмом. Якщо раптом щось піде не так, то весь механізм встане.

 

Далі вам потрібно знайти як мінімум двох досвідчених фахівців, які розбираються в нерухомості і в документах. Поодинці з великим потоком клієнтів вам не впоратися. Не забудьте і про рекламу.

бізнес-ідея відкриття агентства нерухомості

Ваш офіс повинен знаходитися в людному місці, де проходить багато народу. Завжди виникає питання, що краще — своє приміщення або орендоване. Звичайно ж, своє краще, так як в ньому ви можете зробити ремонт на свій розсуд. Є можливість розмістити рекламу над входом. І платити за оренду, природно, нікому не потрібно.

Більшість таких офісів відкривають ті люди, які працювали ріелторами і знаю всі від А до Я. У них вже є своя напрацьована база клієнтів. Але якщо ви новачок в цій справі — не біда.

Для початку було б непогано влаштуватися в агентство нерухомості ріелтором, щоб дізнатися зсередини весь бізнес. Не обов’язково мати величезний досвід і освіту, головне — це вміння працювати з людьми.

Залежно від того, якою буде угода, діяльність полягає в:

  • роботі з продавцем. Фірма готує нерухомість до продажу, робить рекламу, подає оголошення, показує її потенційному клієнту, оформляє документи;
  • роботі з покупцем. Фірма підбирає всілякі варіанти, перевіряє нерухомість і повністю супроводжує в угоді.

Ще обов’язково потрібно визначитися, як ви оформите свою фірму — під ІП або ТОВ. ІП відкрити, звичайно ж, легше і дешевше. Якщо ви будете з кимось ділити цей бізнес, то вам доведеться відкрити ТОВ.

Ваш дохід як бізнесмена буде залежати від того, як будуть працювати ваші ріелтори. А дохід ріелтора безпосередньо залежить від кількості укладених угод.

Є й мінуси у такого бізнесу:

1) Люди на такій посаді довго не затримуються, велика текучка.

2) Робочий день ненормований, з плаваючими вихідними.

3) Великі витрати на зв’язок і транспорт.

4) Клієнти теж можуть обманювати.

5) Немає стабільного заробітку.

Гарне агентство повинно мати свій сайт, адже це буде дуже зручно для покупців і продавців, сайт повинен бути сучасним, для прикладу подивіться відмінний сайт poklonkaplace.ru — сучасно і стильно.

як організувати бізнес з відкриття агентства нерухомості

Дуже важливо, щоб були вказані координати вашого офісу. Повинна бути якась база квартир і будинків для ваших клієнтів, фотографії та опис. Також не забувайте про телефонний зв’язок: до вас завжди повинен бути доступ.

В середньому витрати на такий бізнес складають від 100 до 300 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. В принципі, це трохи тільки тому, що з одного вигідної угоди ви отримаєте як мінімум тридцять тисяч рублів.

Для початку не робіть великих комісій і відсотків для клієнтів, можна почати з мінімальних доходів. Ви будете більше затребувані у всіх категорій громадян, не має значення, багаті вони чи бідні. Так простіше буде напрацювати свою базу клієнтів, і вас будуть рекомендувати як агентство з доступними для всіх цінами.

Перший час клієнтів буде знайти важко, але зберіться з силами і все чітко продумайте. Продумувати все потрібно заздалегідь, розрахувати всі кроки наперед. Можливо, щось піде і не по вашим задумам.

Після того як ви розкрутили свій бізнес і ваш перший офіс працює на ура, можна спробувати відкрити ще кілька точок. Непогано буде, якщо ви відкриєте точки і в інших містах.

Головне в підборі персоналу — це знайти чесних співробітників . Дуже багато зустрічається людей, які наживаються на клієнтах і обходять стороною офіс. Навчити недосвідчених співробітників теж обійдеться в певну суму, один співробітник обійдеться в середньому близько семи тисяч рублів.