Бізнес-ідея торгівлі розливним пивом
Пиво є традиційним російським напоєм, який користується великим попитом в Росії і країнах СНД.
Це є відмінним приводом для розгляду торгівлі розливним пивом як безпрограшної бізнес-ідеї.
Як торгувати розливним пивом
Торгівля завжди була і залишається вигідним заняттям, так як вона не передбачає ніякого виробничого процесу, постійних витрат (крім сплати податків) та інших додаткових витрат, які несуть виробники.
Торгівля пивом на розлив — хороший бізнес, але, як і будь-який інший він має свої переваги і недоліки.
Плюси торгівлі розливним пивом
Серед плюсів пивного бізнесу можна виділити такі:
- Високий попит . Пиво актуально завжди, причому його ціна більш ніж приваблива, тому росіяни купують пиво з різних приводів і без них. Про це свідчить статистика виробництва пива, яка показує на постійний приріст в цій галузі;
- Торгівля розливним пивом є низько витратним бізнесом і не вимагає великих капіталовкладень . Особливо якщо мова йде про торгівлю пивом зі стаціонарних точок, розташованих на вулиці (таке переважно практикують в літній період часу);
- Пиво на розлив не потрібно купувати про запас для того щоб створити асортимент, як роблять в торгівельній галузі . Пиво закуповують тільки тоді, коли закінчуються попередні кеги, причому асортименту в три види пива зазвичай достатньо.
Мінуси торгівлі розливним пивом
Мінуси при торгівлі розливним пивом:
- Висока конкуренція . Так як цей бізнес досить вигідні, то і охочих на ньому заробити теж. Тому доведеться застосовувати кмітливість та інші хитрощі щоб вижити в конкурентній боротьбі;
- Сезонний характер бізнесу . Розливне пиво найчастіше вживають влітку, в той час як взимку великим попитом користується пляшкове. Однак попит на розливне пиво не змінюється в пабах, барах та інших закладах. Це говорить про те, що потрібно мати і літній майданчик і крите приміщення для торгівлі в будь-який час року;
- Пиво — швидко псуються, тому можна втратити вкладені кошти, якщо воно скисне . Таке буває ще до того, як пиво надходить у продаж, а буває і тоді, коли довго стоїть під прилавком в жаркий день.
При відкритті свого бізнесу варто враховувати перераховані вище плюси і мінуси, щоб знати до чого готуватися і як правильно організувати реалізацію.
Особливості торгівлі розливним пивом
Багато підприємців, які займалися торгівлею розливним пивом зазнали фіаско з різних причин, але головною з них є невраховані особливості цієї галузі.
Серед головних особливостей торгівлі пивом варто виділити такі:
- Великий вплив на обсяги продажів має місце розташування торгової точки . З огляду на високий рівень конкуренції, люди не будуть долати великі відстані щоб випити келих пива, тому торгова точка повинна знаходиться в безпосередньо близькості до своїх споживачів. Найчастіше позитивним місцем дислокації вважається: парки, розважальні комплекси, набережні вулиці курортних міст, невеликі літні майданчики в спальних районах міст. Не варто для відкриття точки вибирати райони міст, де переважно зосереджені офіси та інфраструктура бізнесу;
- Сезонний характер продажів . Починати займатися торгівлею пива на розлив краще на початку літнього сезону. Тоді можна буде швидко повернути витрачений капітал і почати заробляти прибуток. Якщо вибирати для відкриття зимовий період часу, то до літнього періоду вже можна закритися через відсутність великого попиту;
- Для торгівлі розливним пивом зовсім не обов’язково купувати необхідне обладнання самостійно . Його можуть надати в оренду торгова марка, чиє пиво буде реалізовувати. Це один з найефективніших способів заощадити і налагодити вдалий бізнес. Однак, торгувати підприємець зможе тільки пивом однієї марки, тому потрібно вибирати самий популярну марку, яка користується великим попитом;
- Щоб збільшити попит на розливне пиво необхідно пропонувати супутню продукцію до цього напою: горішки, сухарики, чіпси, фасовану рибку та інше. Як правило, люди п’ють пиво в компанії і вприкуску з різними смаколиками, тому створивши хороший асортимент, можна залучити й утримати постійних клієнтів;
- Не варто створювати дорогий асортимент пива на торговій точці . Термін зберігання пива не перевищує 5 днів, тому його потрібно швидко реалізовувати. А найбільшим попитом користуються дешеві сорти пива або середні за ціною, виходячи з цього і варто вибирати торгову компанію для свого бізнесу.
Торгівля розливним пивом в спекотне літо чи не найприбутковіший бізнес .
Але його, як і будь-який інший бізнес потрібно вміти правильно організувати. Головне, це дотримуватися всіх норм безпеки і вчасно платити податки, щоб не заробити штрафи, які вдарять по кишені.
Добавить комментарий