Для дітей нічого не шкода — такою філософією користуються батьки, коли прагнуть порадувати своїх чад.

бізнес-ідея відкриття магазину дитячих іграшок

Тому бізнес-ідеї магазинів дитячих іграшок завжди прибуткові і цікаві для підприємців в якості перспективного справи.

Відкриваючи такий бізнес, потрібно в ньому орієнтуватися і як мінімум вивчити асортимент, якої в тренді.

Як відкрити магазин дитячих іграшок

Будь-який бізнес вимагає дотримання закону, тому необхідно спочатку здійснити державну реєстрацію.Для магазину іграшок більше підійде форма ІП, хоча деякі можуть віддати перевагу і ТОВ.

Різниця в оформленні ІП та ТОВ полягає в вартості самого оформлення, сплати податків і відповідальності, яку буде нести власник або засновник.

Для новачків найбільш підходящим варіантом буде ІП, так як це не потребуватиме витрат на бухгалтера та інших осіб, які повинні будуть здавати звіти. ТОВ — це організація в якій повинно працювати мінімум три людини, за яких потрібно платити податки та інше.

Для того щоб заощадити на бухгалтера, можна  бухгалтерський супровід передати сторонній фірмі (це буде дешевше ніж тримати в штаті бухгалтера і платити йому з / п з усіма соціальними виплатами).

Після потрібно стати на облік в органах податкової інспекції, а також купити касовий апарат, який зажадає державної реєстрації.

Після того, як всі вищеперелічені моменти з’ясовані можна приступати до подальшого планування бізнес-ідеї.

Зміст бізнес-ідеї

Бізнес-ідея повинна містити такі важливі моменти:

  1. Місцезнаходження та приміщення для магазину іграшок;
  2. асортимент;
  3. споживачі;
  4. Маркетинг.

 

приміщення магазину дитячих іграшок

Приміщення магазину іграшок

По-перше , магазин повинен знаходиться поруч з тротуаром або вулицею, по якій ходить велика кількість людей.

По-друге , важливе значення має сусідство. Буде чудово, якщо поруч буде знаходитися магазин дитячих товарів, одягу, колясок та іншого, але не іграшок. Таке сусідство буде вигідно обом магазинам, так як буде залучати мам, які шукають різні товари для дітей.

По-третє , приміщення краще брати в оренду, а не купувати його. Справа в тому, що бізнес може не піти через невдалого розміщення магазину і доведеться його міняти або зовсім закриватися. В такому випадку втрат від покупки площі не уникнути.

По-четверте , приміщення має бути просторим і світлим. У ньому повинен вільно поміщатися весь асортимент. Стелажі повинні бути широкими, міцними і надійними щоб на них можна було розмістити навіть важкі іграшки.

Асортимент магазину дитячих іграшок

Асортимент в магазині іграшок повинен бути не тільки різноманітним, а ще й популярним .Добре, якщо у підприємця будуть свої маленькі діти, які будуть своєрідними експертами у виборі іграшок.

Часто з’являється мода на іграшки, які зроблені за ескізами мультфільмів і кіно, тому варто бути в курсі, що саме дивляться діти. З цією метою також можна переговорити з постачальниками, які напевно знають які іграшки в тренді.

Але це варто робити тільки в тому випадку, коли є довіра до постачальника, так як несумлінний постачальник може порекомендувати залежаний товар, який ніхто не купує.

Створюючи свій асортимент в магазині, потрібно особливу увагу приділяти якості товару . Діти повинні грати тільки безпечними іграшками, які не завдадуть шкоди їх здоров’ю.

Тому у постачальників слід обов’язково вимагати сертифікат якості, який необхідно розмістити на стенді в магазині. Такий підхід викличе більше довіри з боку покупців і вони будуть напевно впевнені, що ваша продукція безпечна.

асортимент товару в магазині дитячих іграшокНайкраще, звичайно, співпрацювати безпосередньо з виробниками, так буде набагато вигідніше і для магазину і для покупців, адже ціна на іграшки стане менше за рахунок відсутності посередників .

Споживачі магазину іграшок

Будь асортимент можна розглядати і створювати без урахування споживачів . Головними споживачами іграшок є діти і їх батьки. Тому саме їх запити і претензії краще враховувати, а не свої особисті.

Думати про те яким товаром варто наповнити магазин варто як дорослий, адже рішення купити ту чи іншу іграшку в кінцевому підсумку приймає батько, який і оцінює обрану іграшку за своїми критеріями.

Маркетинг магазину дитячих іграшок

Маркетинг також варто продумати, адже він може підняти обсяги продажів в рази, і при цьому не потрібно великих витрат. Слід подумати як залучити клієнтів саме в свій магазин, який сервіс можна надавати додатково. Іноді дрібниці впливають на підсвідомість людей і формують позитивні асоціації і імідж.

Для відкриття магазину іграшок знадобиться стартовий капітал в 250 тисяч рублів:

  • 30000 піде на оренду приміщення;
  • 100 000 — на закупівлю товару;
  • 40 000 — на обладнання і касовий апарат;
  • 20 000 — заробітна плата продавця;
  • 10 000 — рекламні заходи;
  • 50 000 — в запасі на непередбачені витрати і відкриття магазину.

як організувати магазин дитячих іграшок

Магазин дитячих іграшок — це мрія будь-якої дитини, тому плануючи такий магазин, потрібно перш за все думати про дітей і про те як здійснити їхні мрії.