Багато десятиліть наша країна була найбільш читаючої у світі.

бізнес-ідея видавничого бізнесу

Роки перебудови внесли свій несприятливий внесок у цей процес, але в даний час хороша книга має велику кількість шанувальників, а видавничий бізнес може бути цілком успішною і прибутковою бізнес-ідеєю .

Організація видавничого бізнесу

Особливість бізнесу полягає в тому, що він є інтелектуальним, виконує просвітницькі та навіть соціальні функції.

Людина, яка вирішила почати цей бізнес, буде процвітати в своїй діяльності, якщо він не тільки вміє рахувати гроші, а й добре орієнтується в безкрайньому морі різноманітної літератури, знайомий з видавничим ринком, має зв’язки з хорошими авторами.

Як організувати видавничий бізнес

Кожен підприємець повинен вибрати свою сферу, особливо якщо мова йде про невеликі видавництві.Тільки велике підприємство може дозволити собі розкіш бути універсальним. Важливо не помилитися у виборі своєї ніші.

Це може бути спеціальна, навчальна, гостросюжетна, дитяча література, трудові книжки або інші спец-бланки як в цій компанії .

Найголовніше — видавець повинен добре орієнтуватися в обраному напрямку, його матеріалі, знати аудиторію, її можливості, смаки та інтереси.

Дуже важливо добре знати і законодавство з цього питання, особливо авторське право.

як організувати видавничий бізнес

видавництво книг

Книговидання — це дуже важливе і цікаве, але складна справа. Воно передбачає діяльність з придбання авторських прав, пошуку нових імен.

 

Можливе залучення іменитих і розкручених письменників, але їх гонорари по кишені далеко не кожному видавництву.

Вибираючи автора, потрібно звернути увагу на його читацьку аудиторію, наскільки вона широка. Чим більше коло потенційних покупців, тим більше може бути прибуток.

Участь в роботі хорошого професійного редактора — це запорука успіху, так як він зможе відфільтрувати слабкі твори, обчислити перспективного письменника.

Якщо багатообіцяючий автор знайдений, є сенс спробувати з ним укласти ексклюзивний договір або підписати контракт на перспективу.

Це стосується не тільки художньої літератури, а й будь-який інший. Трояндова автори є і в галузевій літературі.

Працюючи з авторами, укладаючи з ними контракти, видавництва можуть купувати авторські права на видання будь-якого твору, а потім перепродувати їх більшої видавничої компанії.

Великі видавництва рідко займаються пошуком і просуванням нових талантів, вони видають твори розкручених авторів.

Початківці ж компанії змушені цим займатися, а знайшовши перспективного письменника, продають його великої видавничій фірмі.

Прибуток від продажу автора може бути вище, ніж від реалізації його книг за рік.

видання книг у видавничому бізнесі

Займаючись видавничим бізнесом, потрібно розбиратися і в роботі друкарні, але зовсім не обов’язково мати свою.

Можна працювати з одним або декількома підприємствами, що займаються наданням послуг типографії.

Видання періодичної преси

Видання книги досить тривалий процес, але вона і існує довго.

Зовсім інша справа — випуск періодичної преси: газет, різного роду журналів. Якщо враховувати специфіку друкованих періодичних видань, то цей процес короткочасний, але не менш складний.

Інформація повинна бути актуальною і представлена в дуже короткий часовий період.

Є величезна маса людей, які звикли починати свій день з читання газети, журналу, тому тираж має значення. Але основну частину прибутку видавництва отримують за рахунок розміщення реклами.

Лише деякі періодичні видання могли б обійтися без неї тільки завдяки накладами, але вони не втрачають свій шанс і так само розміщують рекламу.

Рекламодавці воліють глянцеві журнали. Ці видання дуже популярні.

Якщо виданням глянцевого журналу займається професійна команда, що складається з розумного редактора, талановитого фотографа, успішного дизайнера та інших професіоналів, то високі прибутки передбачувані.

періодична преса у видавничому бізнесі

Електронні книги у видавничому бізнесі

Електронна книга — еквівалент паперового видання . Вона читається з використанням гаджетів і являє собою файл. Їх продаж здійснюється видавцями або через інтернет.

При організації цього бізнесу не потрібно працювати з друкарнями, книжковими магазинами.

Міні-ігри в видавничому бізнесі

Міні-ігри — це новий і порівняно молодий сегмент видавничої діяльності .

Всі видавничі фірми, що займаються їх підготовкою, діють за одним алгоритмом: придумується сюжетна лінія, створюються герої, пейзажі, потім до роботи підключаються програмісти, які завершують роботу.

Ігри для гаджетів публікуються в інтернет-магазинах і каталогах. Продукція для соціальних мереж і сайтів продається ігровим порталам, які в свою чергу виставляють її на продаж або дають можливість скачувати безкоштовно.

електронні книги в видавничому бізнесі

Виданням ігор найчастіше займаються молоді та просунуті програмісти, які добре знають даний сегмент ринку, його інтереси і можливості.

Цей вид видавничого бізнесу постійно розвивається, має хороші перспективи і досить успішний.

Починаючи видавничий бізнес, необхідно чітко сформулювати його концепцію і дотримуватися її.