Бізнес-ідея 2016 року відкриття ювелірного магазину
Золоті та срібні ювелірні вироби завжди були в пошані у багатьох людей. Хто не хоче порадувати свою даму, подарувавши їй красивое кольцо?
Їх придбання вважалося запорукою достатку і благополуччя в родині, тому бізнес-ідея відкриття ювелірного магазину не змусить чекати своїх перших покупців і стане початком серйозного бізнесу.
Як відкрити ювелірний магазин
Однак в будь-яких починаннях є свої труднощі, які вирішуються виконанням нижчезазначених етапів:
- Пошук приміщення під магазин з подальшою орендою або покупкою обраного місця;
- Реєстрація в державних установах для можливості відрахувань податків і легалізації роботи торгової точки;
- Підбір обладнання та меблів для створення робочої атмосфери;
- Організація охорони приміщення і установки сигналізації з допомогою охоронного агентства;
- Пошук перевіреного постачальника і придбання першої партії товару;
- Прийом персоналу на роботу;
- Рекламна діяльність;
- Проведення урочистого відкриття.
Для відкриття такого магазину потрібні чималі гроші. Потрібен досить великий початковий капітал.
Що потрібно для початку ювелірного бізнесу
Перед закупівлею дорогоцінних прикрас у постачальників необхідно подбати про вибір приміщення для магазину.
Місце для нього має бути підібрано в центрі міста, де найбільше буває людей, щоб вогні салону і краса ювелірних виробів змусили заглянути покупців.
Після вибору торгової площі її орендують або купують. Потім слід узаконити свій бізнес в компетентних органах і вивчити правила щодо здійснення в України торгівлі ювелірними виробами.
Ось основні моменти торгівлі прикрасами:
- дорогоцінні вироби мають пробу в формі відбитка з цифрами. Українські виробники використовують сплави 375, 583, 585, 958, 750 проби, середня ціна 1 грама золота в 2015 році склала 400$ .. На всіх золотих виробах вказана певна проба. Заборонено реалізовувати товар без вказівки проби;
- дорогоцінні камені на золотих або срібних прикрасах для підтвердження автентичності та законності супроводжуються окремими документами;
- вироби повинні бути з биркою, на якій вказано назву, проба, вартість і інше опис;
- продавець повинен знати інформацію про склад виробу, а саме, які сплави включені, щоб відповісти на питання клієнтів;
- повинні бути присутніми ювелірні ваги.
Облаштування ювелірного магазину можна здійснити самостійно або за допомогою дизайнера, який правильно розставить меблі, продумає, як краще висвітлити зал і вітрини. Важливо правильне розташування і самих ювелірних виробів.
Як організувати відкриття ювелірного магазину
З Федерального закону випливає, що власник магазину зобов’язаний надати безпеку покупцеві і працівникам закладу.
Пожежна безпека, використання послуг охоронної компанії, яка встановить сигналізацію або забезпечить чергування своїх людей, є обов’язковою умовою для законного ведення ювелірного бізнесу.
При пошуку постачальника і придбанні товару потрібна особлива обережність, тому до укладення контракту перевіряють всю документацію.
Закупівля першої партії виробів зажадає значних витрат часу і коштів, тому новачки зазвичай орендують товар для подальшого продажу, щоб отримати прибуток.
Працівників, як і охорону, краще вибирати за допомогою агентства, яке перевіряє дані кандидатів.Число персоналу залежить від розмірів магазину і становить, як правило, 2-6 чоловік, не рахуючи охоронця.
Завчасна реклама у вигляді яскравих банерів, анонса на тілі і радіомовлення про відкриття магазину дозволить збільшити потік покупців.
Феєричне свято з кульками та подарунками в честь відкриття салону заманять все більше клієнтів.Вважається, що торгівля ювелірними прикрасами є найбільш дорогої і окупається, адже коштовності завжди користувалися популярністю.
Добавить комментарий