Всякий власник будинку прагне зробити його світлим, комфортабельним, красивим і просторим.

У ряді випадків добитися цього без якісного ремонту не вийде. А значить, потрібно звернення до професіоналів.

як рекламувати бізнес по ремонту і обробці квартир

Затребуваність будівельно-ремонтних послуг привела до того, що на цьому ринку працює багато компаній і приватних осіб які давно зрозуміли про перспективність цієї бізнес ідеї .

Але він все ще недостатньо насичений. Адже практично завжди нове житло здається без обробки або з мінімальною обробкою.

Бізнес по ремонту і обробці квартир

Фірма, яка бажає надавати послуги з ремонту, повинна відразу визначитися з цільовим сегментом.

Наприклад, чи буде вона займатися косметичним або капітальним ремонтом; лагодити тільки старі будинки або створювати з нуля обробку в нових; працювати в житло середнього класу або зосередитися тільки на послуги класу люкс.

Косметичний ремонт і ремонт економічного класу доступний практично всім.

Ексклюзивний ремонт має на увазі обов’язково участь архітекторів, дизайнерів, застосування просунутих матеріалів.

Потрібні фахівці повинні бути найняті заздалегідь, а потрібні матеріали і конструкції — бути на складі.Відносно невеликий попит на люксові ремонти в деякій мірі окупається підвищеної вартістю їх.

Навіть рядовий працівник фірми, що займається елітним ремонтом, зобов’язаний вміти поводитися з широким колом будівельних і оздоблювальних матеріалів, монтувати каміни, натяжні і підвісні стелі, працювати з ліпниною і декоративними конструкціями.

 

Але, незалежно від профілю компанії, до підбору персоналу треба підійти з максимальною серйозністю і обережністю.

Найчастіше ремонт потрібен тим, хто зовсім недавно придбав нове житло. А, отже, вивчати ринок потрібно, перш за все, в районах масової забудови.

бізнес-ідея по ремонту і обробці квартир

Реклама оздоблювального бізнесу

Як показує практика, основний ефект приносить роздача буклетів мешканцям щойно збудованих мікрорайонів. З кожних п’яти осіб чотири звертаються в ту фірму, яку їм рекомендував хто-небудь, кому вони довіряють.

Лише решту 20% клієнтів залучаються для інших цілей — оголошення в Інтернеті, газетах, на радіо, телебаченні, на стовпах, рекламні щити і стенди.

Серед усіх способів дістатися до свідомості потенційних замовників найбільшою оперативністю відрізняються роздача буклетів (в тому числі через поштові скриньки).

Гарною підмогою буде створення свого сайту і його просування (подивіться приклад подібного сайту ) і реклама в громадському транспорті.

Тим, хто орієнтується на тривалу і успішну роботу, обов’язково потрібно скористатися ще й просуванням послуг фірми через друковані видання.

Зафіксувати в бізнес-плані конкретний рівень рентабельності підприємства неможливо.

Він коливається в залежності від профілю робіт, від сезону, навіть від місцевості.

Найшвидша окупність спостерігається у тих компаній, які займаються ремонтом офісних, виробничих, адміністративних та складських приміщень.

Площа їх в рази, іноді в десятки разів більше, ніж площа квартир і приватних будинків, а ремонтувати куди простіше. До речі, великі замовлення дозволяють набагато швидше «відбивати» початкові інвестиції та перейти до отримання чистого доходу.

У середньому рентабельність змінюється від двадцяти до п’ятдесяти відсотків.

Перелік послуг може включати монтаж дверей (вхідних і міжкімнатних), заливку і утеплення підлог, реставрацію ванн, установку сигналізації, кондиціонерів, опалювальних приладів.

Поріг витрат для входження на ринок досягає мільйона рублів.

Третина з цієї суми буде витрачена на інструменти та матеріали, близько ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян коштуватимуть діловодних і організаційні нюанси.

Приблизно півмільйона підуть на закупівлю транспорту. Разом з іншими витратами (реклама, пошук співробітників, послуги зв’язку) і виходить приблизно мільйон.

На початковому етапі можна заощадити, якщо обходитися без офісу. Однак у міру зростання він все одно буде потрібно.

як організувати бізнес по обробці й ремонту квартир

Зберегти кошти на рекламі можна, якщо зав’язати особисті контакти з мешканцями споруджуваного мікрорайону, не полінуватися обійти заселяти квартири і поговорити вживу.

Стандартна практика сьогодні — наймання бригади будівельників під конкретне замовлення .

Самі будівельники при цьому не прив’язані до якоїсь однієї організація; вона ж, в свою чергу, може не витрачатися на оплату простоїв.

За косметичний ремонт одного квадратного метра плата становитиме від тисячі рублів, за капітальний ремонт економ-класу — від двох тисяч.

Найбільшу вигоду приносять електротехнічні роботи і установка склопакетів (причому затребуваність їх стабільна). Досить прибуткові перепланування і обслуговування сантехніки.

Укладання плитки та фарбування ледь-ледь рентабельні, такі види робіт доцільно виконувати лише в комплексі з іншими. При виконанні люксового ремонту в середньому на одну кімнату житлового приміщення йде до місяця.