Привабливою ідеєю для створення власного бізнесу зі скромним стартовим капіталом є відкриття автокав’ярні.

На Заході такі стартапи приносять бізнесменам гарний прибуток. Вітчизняні підприємці також стали поступово реалізовувати такі проекти. Переваги відкриття подібного бізнесу очевидні. Для його розміщення не потрібно орендувати приміщення. Обслуговувати автокав’ярні під силу двом співробітникам (водієві і продавцеві-оператору).
бізнес-ідея автокав'ярні

Бізнес по відкриттю автокав’ярні

При обмежених фінансових можливостях бізнесмен може сам працювати в мобільну кав’ярню, чи не наймаючи персонал.

Підприємець може змінювати місцезнаходження торгової точки, вибираючи самі людні місця свого міста.

Як організувати бізнес з відкриття автокав’ярні

Існує кілька варіантів входу в подібний бізнес:

 

  1. Найдоступнішим з них є оренда готового бізнесу . Цей варіант підходить для підприємців з мінімальним інвестиційним капіталом.Бізнесмену потрібно буде щомісяця виплачувати орендодавцю роялті в розмірі від 1 до 3 тисяч доларів;
  2. Наступним способом є покупка готової мобільної кав’ярні . В цьому випадку витрати будуть більш значними (від 10 до 40 тисяч доларів).

Вартість готового бізнесу буде залежати від марки авто, якості обладнання та інших факторів.

Оптимальним варіантом для вітчизняних підприємців є обладнання власного авто в мобільну кав’ярню.

рентабельність автокав’ярні

В цьому випадку необхідно буде витратити близько 3 тисяч доларів на покупку кави-машини.

як організувати бізнес з відкриття автокав'ярні

Бізнесмену також потрібно закласти в бюджет витрати на придбання кавових зерен, пластикових стаканчиків, реєстрацію ІП, виплату зарплати співробітникам і т.д.

Певну частину коштів потрібно буде вкласти в розміщення локальної реклами. Для цього потрібно замовити аерографію на самій мобільну кав’ярню.

Прибутковість подібного бізнесу безпосередньо залежить від тих місць, в яких підприємець буде розміщувати автокав’ярні.

Ідеальним варіантом є торгівля в міських скверах, парках відпочинку, на привокзальних площах.

Плануючи розмір можливого прибутку, бізнесмен повинен врахувати фактор сезонності. Влітку попит на каву падає на 15%. Ось чому в такий час має сенс розширити спеціалізацію бізнесу, організувавши виїзну торгівлю соками, газованою водою, морозивом.

Рентабельність подібного бізнесу досить висока, особливо в столичних і курортних містах.Однак такий проект можна реалізувати і в провінції, тому що конкуренція в цій сфері поки не така висока.