Одним з екстремальних видів відпочинку є альпінізм. Сьогодні існує маса можливостей почати займатися ним з мінімальним ризиком і максимальною користю.

Для цього можна відвідати скалодром відкриття якого є досить непоганий бізнес ідеєю .

бізнес-ідея відкриття скеледрому

Він являє собою штучне спорудження, яке імітує рельєф скель. У такій конструкції передбачено кілька доріжок з щитами, за якими альпініст піднімається на вершину.

Сучасні скеледроми можуть відрізнятися за рівнем складності траси і за місцем розташування. Існують спортивні скеледроми, призначені для професіоналів.

 

Для тих, хто хоче викинути адреналін з найменшим ризиком для здоров’я, були створені тренувальні скеледроми, розташовані в розважальних і торговельних центрах.

Крім того, існують мобільні конструкції, які використовуються для проведення виїзних заходів.

Бізнес по відкриттю скалодрома

Щоб створити свій бізнес в подібному напрямку, необхідний стартовий капітал в розмірі 1,5 мільйона рублів. На ці кошти можна замовити скалодром «під ключ».

Цей варіант найбільш прийнятний, оскільки має на увазі розробку дизайн-проекту майбутнього споруди, оформлення супровідної документації та безпосередньо монтаж скалодрома (установку металевого каркаса і траси).

Як організувати бізнес з відкриття скеледрому

Успішність такого бізнесу залежить від місця, в якому буде розташовуватися конструкція. Ідеальними варіантами є торговий центр, навчальний заклад, фітнес-клуб або спортивний комплекс.

Попит на подібний вид розважальних послуг досить високий. Відвідування скалодрома — відмінна альтернатива пасивним видам відпочинку.

Ось чому такі місця часто вибирають для проведення корпоративних заходів, тімбілдінга і т.д.

як організувати бізнес з відкриття скеледрому

Безпрограшним варіантом організації подібного бізнесу є відкриття дитячого скалодрома . Як правило, такі конструкції не відрізняються особливою складністю.

Вартість їх зведення невисока (від 8 тисяч рублів за квадратний метр). Відкриття дитячого скалодрома — оптимальний варіант для підприємців з обмеженим стартовим капіталом.

Щоб привернути увагу цільової аудиторії до нового спортивного закладу, бізнесменові необхідно задіяти різні інструменти маркетингу.

Скеледроми є не у всіх містах, тому подібний вид діяльності вважається досить перспективним.

Окупність скалодрома залежить від його відвідуваності. Як правило, щомісячний прибуток від такого бізнесу становить близько 30-40 тисяч рублів.