Проведення свят та урочистостей будь-якої складності — перспективна ідея  для відкриття малого бізнесу.

Попит на event-послуги зростає щодня, оскільки в кожному місті з’являються нові фірми, які періодично проводять корпоративні заходи.

як організувати бізнес з відкриття event-агентстваКрім того, потенційними клієнтами святкового агентства можуть стати і приватні особи, зацікавлені у професійній організації того чи іншого торжества.

Бізнес по відкриттю event-агентства

Перш ніж приступати до реалізації подібного комерційного проекту, слід провести аналіз роботи вже діючих event-агентств свого міста .

 

З огляду на високий рівень конкуренції в цій сфері, має сенс надавати послуги вузького профілю.

Наприклад, це може бути організація святкової виписки мам з новонародженими, проведення весіль або виїзних корпоративів. Такий варіант роботи потребують мінімальних стартових інвестицій.

Як організувати бізнес з відкриття event-агентства

Для відкриття вузькоспеціалізованого event-агентства цілком достатньо 400-500 тисяч рублів.Бізнесмену потрібно буде орендувати офісне приміщення площею не менше 30 квадратних метрів.

Наступною статтею витрат стане придбання меблів та оргтехніки: спеціальні рішення для event агентств. На це потрібно буде виділити близько 200 тисяч рублів.

Орендований офіс слід розділити на такі функціональні зони, як переговорна, відділ продажів і склад для зберігання костюмів та інвентарю.

Співробітники event-агентства

Успішність подібного починання визначається професіоналізмом співробітників фірми.

У штаті event-агентства обов’язково повинні бути досвідчені креатив-менеджери, співробітники відділу продажів, артисти, ді-джеї, співаки, водій.

Ведення бухгалтерії можна передати на аутсорсинг, що дозволить скоротити витрати на виплату зарплати штатним фахівця.

бізнес-ідея відкриття event-агентства

Реклама event-агентства

На початковому етапі такий бізнес вимагає чималих вкладень в рекламу .

Підприємцю необхідно задіяти у своїй роботі ефективні маркетингові інструменти (системи накопичувальних знижок, бонусів для корпоративних клієнтів і т.д.).

Як свідчить практика, на початковому етапі бізнесмен може розраховувати на 3-5 замовлень на місяць.

При правильно обраної маркетингової стратегії їх кількість поступово збільшиться до 10-15.

Щомісячний прибуток event-агентства цілком може досягати 100-150 тисяч рублів на місяць.

В цьому випадку стартові вкладення окупляться менш ніж за півроку, що свідчить про високу рентабельність і прибутковості подібної комерційної діяльності.