Існують деякі ідеї для організації малого бізнесу , які вимагають незначних фінансових витрат.

бізнес-ідея по заправці картіріджей для оргтехніки

До однієї з них можна віднести відкриття фірми, що спеціалізується на заправці картриджів.

Бізнес на заправці картриджів

Подібну ідею не можна назвати новою, проте на її реалізації можна побудувати бізнес, що приносить стабільний дохід.

До того ж, підприємець зможе з часом розширити спеціалізацію своєї фірми.

Як організувати бізнес по заправці картриджів

Одним з варіантів розвитку подібного бізнесу є продаж витратних матеріалів для оргтехніки. Фірма зможе надавати і такі супутні послуги, як ремонт комп’ютерів, ламінування і сканування документів, установка програмних продуктів і т.д.

 

Асортимент послуг, що надаються потрібно буде формувати в залежності від потреб цільової аудиторії в регіоні запуску бізнесу.

Вкладення в бізнес по заправці картриджів

Скільки потрібно коштів для того, щоб отримувати прибуток від заправки картриджів:

На початковому етапі капіталовкладення можуть бути мінімальними (близько 10 тисяч рублів).

Бізнесмен зможе надавати виїзні послуги, не орендуючи приміщення. У цьому випадку йому потрібно буде придбати набір інструментів і запас тонера.

Ринкова вартість послуги заправки картриджа становить близько 200-300 рублів, в той час як ціна витратних матеріалів, як правило, не перевищує 90 рублів.

Таким чином, стартові вкладення в організацію подібного бізнесу вдасться окупити вже після виконання перших 40-50 замовлень.

Отриманий прибуток бажано вкладати в розвиток бізнесу. Щоб привернути увагу не тільки приватних осіб, але і корпоративних клієнтів, необхідно орендувати невеликий офіс.

як організувати бізнес по заправці картриджів

Його площа може становити всього 15-20 квадратних метрів. Цього буде достатньо для розміщення устаткування і прийому клієнтів.

Витратні матеріали для заправки картриджів, а також супутні товари можна купувати в інтернеті за оптовими цінами.

Успіх в подібній справі залежить від маркетингової стратегії. Конкуренція в сфері надання подібних послуг досить висока, ось чому бізнесмену бажано особисто відвідати офіси великих компаній свого міста, пропонуючи їм взаємовигідне співробітництво.

Також слід вкласти частину наявного інвестиційного капіталу в локальну рекламу, що дозволить розширити базу постійних клієнтів.

Можна розмістити оголошення на електронних дошках в інтернеті, а також місцевих ЗМІ. При необхідності можна використовувати і інші маркетингові інструменти.