Одним з маловитратних ідей бізнесу є виробництво крижаних кубиків. Таку продукцію легко виготовляти і транспортувати в спеціальних контейнерах. Для її виробництва потрібно мінімум обладнання і співробітників.

як організувати бізнес з виробництва кубиків льоду

До того ж, знайти канали збуту готової кубиків льоду не складе труднощів. Готову продукцію можна поставляти торговим точкам, які реалізують різні напої (газовану воду, фреші, мартіні), закладам громадського харчування (кафе, барах, ресторанах), кейтерингових компаній, а також різних магазинах (для прикраси вітрин).

 

Бізнес по виробництву кубиків льоду

Для того щоб організувати бізнес з виробництва кубиків льоду, необхідний стартовий капітал в розмірі декількох тисяч доларів.

Бізнесмену потрібно буде орендувати приміщення з площею не менше 50 квадратних метрів для розміщення свого виробничого цеху.

Потім потрібно буде придбати спеціальне обладнання, необхідне для запуску виробництва (айс-мейкер). Вартість генератора льоду становить близько 1,5 тисяч доларів.

Така установка здатна виробляти 40 кілограм льоду щодоби. З огляду на, що один кубик важить близько 18 грам, продуктивність айс-мейкера складе 90 упаковок готової продукції.

Бізнесмену потрібно подбати про підведення води до генератора льоду. До того ж, йому варто закупити містку холодильну установку для зберігання готової продукції, вартість якої близько 700 доларів.

Додатковою статтею витрат стане придбання морозильної камери і особистого транспорту для доставки льоду клієнтам.

Щоб кубики льоду не втратили товарний вигляд, перед транспортуванням їх слід упакувати в спеціальні Термопакети, вартість яких становить близько 1,5 рубля за штуку.

бізнес-ідея виробництва кубиків льоду

Як організувати бізнес з виробництва кубиків льоду

На початковому етапі обслуговувати подібне виробництво зможе сам бізнесмен (без найму співробітників).

Після того як стартові вкладення в організацію окупляться, підприємець зможе найняти на роботу помічників.

Один співробітник контролюватиме виробничий процес (стежити за роботою айс-генератора, фасувати й упаковувати лід), а інший — виконувати функції кур’єра, доставляти готову продукцію замовникам.

При наявності фінансових можливостей має сенс найняти на роботу менеджера зі збуту.

Термін окупності подібного бізнесу мінімальний. При грамотно обраної маркетингової стратегії та купівлі якісного генератора він, як правило, не перевищує 6 місяців.